printlogo


کد خبر: 153239تاریخ: 1394/11/17 00:00
اخبار

ایرانی‌ها در انتخابات به تروریست‌های تکفیری پاسخ می‌دهند
خطیب موقت جمعه تهران گفت مردم ایران با شرکت در انتخابات پیش‌رو،  توطئه‌های تروریست‌های تکفیری علیه ایران را خنثی می‌کنند. به گزارش تسنیم، آیت‌الله امامی‌کاشانی، با اشاره به تحولات منطقه عنوان کرد: جنایاتی که اکنون تکفیری‌ها در منطقه آغاز کرده‌اند طرحی است که دشمنان علیه ملت ایران و نظام اسلامی ریخته‌اند لذا ملت ایران باید توجه کند انتخابات نزدیک است؛ اینکه رهبر معظم انقلاب به انسجام و همدلی بسیار تاکید کردند و اینکه بیان داشتند همه به پای صندوق‌های رأی بیایند چون دشمن بر روی این مباحث متمرکز شده است. بنابراین همه باید با این فکر به پای صندوق‌های رای بیایند که امام زمان(عج) یک حرکتی را نگاه می‌کند و این حرکت در حضور پای صندوق‌ها می‌تواند تعیین‌کننده بوده و نقشه‌های شوم دشمنان را پاسخگو باشد. امام جمعه موقت تهران همچنین تاکید کرد: در هر زمانی از انتخابات که پیش می‌آید همیشه هر موفقیتی که در این زمینه حاصل  می‌شود دشمن عقب‌نشینی می‌کند. امامی‌کاشانی در ادامه متذکر شد که همه 7 اسفندماه سال جاری بدون هر اختلاف و بگو مگویی در پای صندوق‌ها حاضر شویم. در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری توجه کنیم به کسانی رأی دهیم که به ولی فقیه اعتقاد داشته و موسای زمان را قبول دارند.

با حمله به شورای نگهبان سوژه دست دشمن ندهیم
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه با حمله به شورای نگهبان سوژه دست دشمن ندهیم، گفت: باید فیلتری برای بررسی صلاحیت ورود به مجلس وجود داشته باشد که در ایران این فیلتر شورای نگهبان است و باید همه به نظر آن تمکین کنند. آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان گفت: این موضوع نباید سبب اختلافات شود، اگر اصل نظام را قبول داریم، باید قانون را هم بپذیریم، چراکه باید فیلتری برای بررسی صلاحیت ورود به مجلس وجود داشته باشد که در ایران این فیلتر شورای نگهبان است و باید همه به نظر آن تمکین کنند. آیت‌الله شبستری گفت: امام خمینی(ره) درباره شورای نگهبان تأکید داشتند و رهبری هم آن را تایید کرده و پشتیبانی می‌کنند. وی با بیان اینکه معترضان به رد صلاحیت‌ها باید از راه قانونی این موضوع را پیگیری کنند،‌ خاطرنشان کرد: باید تسلیم قانون بود و از تشنج‌آفرینی و تنش‌آفرینی اجتناب شود. با پرهیز از تفرقه‌افکنی و اختلاف دست دشمن سوژه ندهیم، چراکه آنها هرلحظه در کمین ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب هستند.

انتشار لیست ائتلاف اصولگرایان تهران، امروز یا فردا
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان  روز پنجشنبه از انتشار لیست ائتلاف اصولگرایان تهران تا ۳ روز آینده خبر داد. به گزارش فارس، غلامعلی حدادعادل روز پنجشنبه در حاشیه سخنرانی در جمع اصولگرایان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: لیست ائتلاف اصولگرایان تهران تا 3 روز آینده منتشر خواهد شد. وی با بیان اینکه دورنمای وحدت اصولگرایان امیدوارکننده است، اظهار داشت: آنهایی که در لیست واحد نام‌شان نیامده باید انصراف دهند تا مردم در رأی دادن به اصولگرایان مشوش نشوند.

تأکید آیت‌الله ‌شاهرودی بر عفت سیاسی
نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری خواستار افزایش عفت سیاسی در انتخابات آتی خبرگان شد. آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی پنجشنبه گذشته در همایش جایگاه، وظایف و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری در قم اظهار داشت: نامزدهای مجلس و خبرگان که برای خدمت به انقلاب داوطلب شده‌اند، بویژه داوطلبان خبرگان باید تقوای سیاسی را رعایت کنند. عفت سیاسی در تبلیغات مجلس خبرگان رهبری باید بیشتر شود تا جنبه روحانی انتخابات این مجلس فدای انتخابات همزمان شورای اسلامی نشود، زیرا مردم، خبرگان را نمایندگان معنوی خود در نقاط مختلف کشور می‌دانند.


Page Generated in 0/0064 sec