printlogo


کد خبر: 153492تاریخ: 1394/11/21 00:00
اخبار

رقیب اروپایی شیخ سلمان
قاپ ایران را می‌دزدد؟
دبیرکل یوفا برای دیدار با برخی مسؤولان فوتبال ایران به تهران می‌آید. جیانی اینفانتینو بامداد امروز به تهران می‌آید و برای دیدار با رئیس فدراسیون فو‌تبا‌ل برنامه خواهد داشت. دبیرکل یوفا از نامزدهای انتخاباتی فدراسیون جهانی فو‌تبا‌ل فیفا است و اصلی‌ترین رقیب او شیخ سلمان بحرینی، رئیس کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیاست. در حالی اینفانتینو به تهران می‌آید که فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده در انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال از شیخ سلمان حمایت می‌کند اما بعید نیست با توجه به اختلاف‌های سیاسی ایران و بحرین،‌ فدراسیون رأیش را به نفع رقیب نامزد بحرینی تغییر دهد.

بنا: شاگردانم در یک روز تمرین
70 بخیه خوردند!
بینی سعید عبدولی، فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم تیم‌ملی در جریان تمرینات شکست که با متورم شدن آن تا حد زیادی باعث بسته شدن راه تنفسی او شده است. محمد بنا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مصدومیت شدید سعید عبدولی از ناحیه بینی اظهار کرد: متاسفانه بینی سعید عبدولی در تمرینات دچار شکستگی شد که به همین علت راه تنفسی او تا حد زیادی بسته شده و نمی‌تواند به راحتی نفس بکشد. البته 4-3 روز پیش بینی او در تمرینات شکست اما او در تمرینات حضور پیدا کرد که همین مساله موجب شد چندبار به بینی او ضربه بخورد و بینی او متورم شود. در حال حاضر نیز او تمرین نمی‌کند تا وضعیتش بهبود پیدا کند. به احتمال زیاد باید بعد از رقابت‌های المپیک بینی خود را جراحی کند. سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که چرا با وجودی که برای او مصدومیت به‌وجود آمده، اجازه حضور در تمرینات را به عبدولی داده‌اید، گفت: اولا که می‌دانید عبدولی یک جنگجوی تمام‌عیار است و با تمام وجود حتی اگر آسیب‌دیده باشد در تمرینات حضور پیدا می‌کند. ضمن اینکه من به شاگردانم این را یاد داده‌ام که اگر دست‌شان هم قطع شد با یک دست بجنگند. وی خاطرنشان کرد: قبل از رقابت‌های المپیک لندن فقط در یک جلسه تمرین تیم‌ملی شاگردانم در مجموع 70 بخیه خوردند و روزی نبود که 30 یا 40 بخیه در تمرینات نداشته باشیم. شما فکر می‌کنید راحت به 3 مدال طلای المپیک رسیدیم؟ با همین تلاش‌ها و جراحات و هزار جور سختی دیگر بود که به این موفقیت دست یافتیم و تا زمانی که سخت کار نکنیم نمی‌توانیم امیدی به کسب موفقیت داشته باشیم. بنا در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف فرنگی‌کاران حاضر در اردو باید خود را برای روزهای بسیار سخت آماده کنند، گفت: صد درصد همین‌طور است. هنوز که تمرینی نمی‌کنیم! کم‌کم تمرینات سختمان در حال آغاز شدن است و در تمرین روز یکشنبه 6 بخیه و 3 پارگی از ناحیه ابرو و صورت برای کشتی‌گیرانم پیش آمد. کشتی ورزش سنگینی است و کسی این فکر را نکند که بدون زحمت و تحمل زجر کشتی‌گیران به موفقیت می‌رسند.

مسی زیر تیغ جراحان
ستاره آرژانتینی بارسلونا بازهم دچار مشکل کلیه شد و زیر تیغ جراحان قرار گرفت. به نقل از الموندو دپورتیو، لیونل مسی در تمرین روز دوشنبه بارسلونا از ناحیه شکم احساس درد کرد و همین باعث شد تا هواداران و کادر فنی این تیم نگران شوند. تیم پزشکی بارسلونا، ستاره آرژانتینی این تیم را به بیمارستان منتقل کردند تا علت ناراحتی او مشخص شود. بعد از آزمایشات به عمل آمده مشخص شد در کلیه مسی سنگ وجود دارد و او هر چه سریع‌تر باید جراحی شود. روزنامه الموندو دپورتیوو اعلام کرد این بازیکن بزرگ فوتبال جهان دیروز (سه‌شنبه) زیر تیغ جراحان قرار گرفت. این نشریه در ادامه خبرش نوشت: هواداران بارسلونا نگران نباشند، چراکه زمان دوری مسی از میادین طولانی نیست و او بزودی به ترکیب اصلی آبی‌و‌اناری‌ها بازمی‌گردد. او به طور قطع بازی برگشت برابر والنسیا در جام حذفی را از دست می‌دهد اما می‌تواند در دیدار برابر سلتاویگو در هفته بیست‌وچهارم لالیگا که قرار است در نوکمپ برگزار شود، تیمش را همراهی کند. این نخستین‌بار نیست که مسی از ناحیه کلیه دچار ناراحتی می‌شود. او پیش از این هم قبل از دیدار برابر گوانگژوی چین در نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها با چنین مشکلی مواجه شد و نتوانست به میدان برود. ستاره آرژانتینی بارسلونا در فصل جاری بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده است و همین باعث شده از لحاظ گلزنی، آمار خوبی نداشته باشد. البته او در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی را برای بارسلونا به نمایش گذاشت و نشان داد به روزهای اوج نزدیک شده است.
 


Page Generated in 0/0054 sec