printlogo


کد خبر: 153603تاریخ: 1394/11/25 00:00
سرخط خبر

 اصغر نورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت تسهیلات 5 ساله برای خودروهای وانت و کامیونت‌ به میزان ۳۰ میلیون تومان برای گازرسانی به روستاهای
دور افتاده خبر داد.
 معاون اول رئیس‌جمهور گفت: امروز صادرات نفت ایران به یک میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه رسیده و تا پایان سال به یک میلیون و 500 هزار بشکه و در اوایل سال 95 به ۲ میلیون بشکه خواهد رسید.
 مرکز آمار ایران از کاهش 9/22 درصدی واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و کاهش 6/3 درصدی آن در شهرداری‌های کشور در نیمه اول امسال خبر داد.
 شرکت‌ها و پالایشگران ایتالیایی از دیگر مشتریان نوظهور نفت ایران در دوران پساتحریم هستند و پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده با سفر یک هیات ایتالیایی به تهران قرارداد فروش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت به شرکت «انی» و حدود ۷۰ هزار بشکه نفت با پالایشگاه «ساراس» ایتالیا امضا شود.
 معاون کل سازمان توسعه تجارت از پیشنهاد اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای اعطای مشوق‌های نقدی و غیرنقدی در سال آینده خبر داد و گفت: نرخ سود تسهیلات صادراتی ۱۴ تا ۱۶ درصد شد.
 معاون امور ناوگان شرکت راه‌آهن اعلام کرد: بحث مذاکره و توافق با شرکت روسی برای خرید 5 هزار واگن از این کشور از اصل و اساس دروغ است.
 مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از لغو نرخ‌های توافقی در بلیت پروازهای داخلی نوروز، فروش درصد بالایی از ظرفیت‌ ناوگان برای نوروز و فروش بلیت پروازهای نوروزی با افزایش متوسط ۳۰ درصدی خبر داد.
 رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش دوباره قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و اعلام کرد: هرکیلوگرم شقه بدون دنبه بین ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
 عباس نخعی، مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با دریافت مالیات بر ارزش افزوده برای واردات شمش طلا، صادرکننده یا واردکننده شمش طلا باید مبلغی حدود 10 تا 12 میلیون تومان برای واردات هر یک کیلوگرم شمش طلا بپردازد.
 مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت از تولید ۷۹ هزار و ۸۵۳ دستگاه خودروی سبک تولید شده در دی امسال خبر داد و گفت: از این تعداد، ۹۵درصد به تولید خودروهای سواری و ۵ درصد به وانت اختصاص دارد.
 


Page Generated in 0/0058 sec