printlogo


کد خبر: 153627تاریخ: 1394/11/25 00:00
اخبار

‎اعتراض کمیته ملی المپیک ایران
به سیاسی‌بازی عربستان
‎رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ایران به روایت مراجع قابل اتکا امن‌ترین و آرام‌ترین کشور در منطقه آشوب‌زده‌ای مانند خاورمیانه به حساب می‌آید. به نقل از کمیته ملی المپیک، در پی حواشی‌ به‌وجود آمده از سوی برخی باشگاه‌ها و همچنین فدراسیون فوتبال عربستان مبنی‌بر ناامن بودن ایران جهت میزبانی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، رئیس کمیته ملی المپیک و عضو هیات اجرایی شورای المپیک آسیا طی نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خود را در این‌باره اعلام داشت.
 
ذوب‌آهن دقیقه ۹۰ پیروزی را
از دست داد
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تساوی در زمین استقلال اهواز شانس بازگشت به رده سوم لیگ برتر را از دست داد تا جایگاه پرسپولیس در مکان سوم تثبیت شود.
به گزارش مهر، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ دیروز با برگزاری 3 دیدار همزمان پی گرفته شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم ذوب‌آهن در زمین استقلال اهواز یک - یک متوقف شد تا ۳۳ امتیازی شده و در رده چهارم جدول قرار گیرد. بدین ترتیب پرسپولیس در مکان سوم جدول باقی ‌ماند. تیم گسترش فولاد تبریز هم با برد ارزشمندی که مقابل ملوان انزلی کسب کرد جمع امتیازاتش را به عدد ۲۸ رساند و در رده هشتم جدول جایگزین نفت تهران شد. در تهران نیز تیم راه‌آهن به مصاف سیاه‌جامگان رفت ولی برابر این تیم بدون گل متوقف شد. با این نتیجه سیاه‌جامگان و راه‌آهن در رده‌های چهاردهم و پانزدهم باقی ماندند.

کی‌روش به کارش در تیم‌ملی ادامه
می‌دهد
رئیس فدراسیون فوتبال درباره استعفای کارلوس کی‌روش گفت: ایشان به کار خود در تیم‌ملی ادامه می‌دهد و خواسته‌های منطقی هم دارد که باید برای حضور در جام‌جهانی فوتبال آنها را برآورده کنیم. علی کفاشیان بعد از نشست با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: ایشان حق دارد درباره مسائل پیش‌آمده و آینده تیم‌ملی فوتبال نگران باشد. کی‌روش امکانات می‌خواهد و می‌گوید بعد از فروردین من باید امکاناتی را برای آماده‌سازی تیم‌ملی داشته باشم. اگر فدراسیون توانست این امکانات را تامین کند من می‌مانم ولی اگر این امکانات مهیا نشود من می‌روم که حرف او  منطقی است. وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون می‌تواند خواسته‌های کی‌روش را برآورده کند، گفت: باید رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود و باید دید رئیس بعدی چه کسی است و این خواسته‌ها را انجام دهد. کفاشیان درباره اینکه آیا با استعفای کی‌روش موافقت خواهید کرد، گفت: خیر! فعلا که ایشان هست و باید کار را به پیش ببرد. من اعتقاد دارم حرف کی‌روش منطقی است. ما باید بتوانیم برای  آماده‌سازی تیم‌ملی جهت حضور در جام‌جهانی امکانات لازم را فراهم کنیم. اگر قرار است حمایت صورت نگیرد، مدام باید دست و پا بزنیم و این بحث‌ها را داشته باشیم.


Page Generated in 0/0059 sec