printlogo


کد خبر: 153639تاریخ: 1394/11/25 00:00
سلام وطن

  مردم در هر عرصه‌ای از جمله عرصه مهم انتخابات، به دنبال هدف مشخص
اسلامی - انقلابی خود هستند و بی‌شک دست از اهداف خود برنخواهند داشت. انتخابات 7 اسفند نشان خواهد داد که مردم ایران در روند انقلاب اسلامی بر سر آرمان‌های اصلی هیچ اختلاف نظری ندارند.
شامخی‌پور

  اینکه رئیس‌جمهور از برجام داخلی سخن می‌گویند و تاکید دارند باید برجام 2 اجرایی شود به چه معناست؟ مگر در داخل مردم با یکدیگر دشمنی دارند؟ برجام با دشمن ایران یعنی آمریکا و دیگر قدرت‌ها نوشته شد تا ظلمی که سال‌ها به صورت تحریم بر ما روا داشتند برداشته شود اما آیا رئیس‌جمهور بر این اعتقادند که در داخل هم ظلمی صورت گرفته است؟ فکر می‌کنم ایشان باید تجدید نظری در نوع گفتمان‌شان داشته باشند.
ذبیحیان

  مگر عزیزان مذاکره‌کننده در تیم وزارت امور خارجه بارها اعلام نکردند که تحریم سوئیفت به طور کامل رفع می‌شود پس چرا مسؤولان اقتصادی و بانکی این را تایید نمی‌کنند؟
شاه‌آبادی

  خرید پهپاد توسط فرانسه از رژیم صهیونیستی محرمانه نیست (یک هواپیمای استراتژیک است) ولی قرارداد دولت با پژو محرمانه است. پس نتیجه می‌گیریم خودروی پژو از پهپاد مهم‌تر و استراتژیک‌تر است!
  862****0912

   بیشترین ضربه‌ای که در طول انقلاب به کشور وارد شد از طرف سیاسیون وابسته و متمایل به غرب بوده است و ان‌شاءالله با افزایش بصیرت مردم در این انتخابات ضربه‌ای سخت به این طیف مزدور وارد خواهد شد.    
محمدی
 


Page Generated in 0/0056 sec