printlogo


کد خبر: 154325تاریخ: 1394/12/8 00:00
اخبار

اعلام زمان بازی برگشت ال‌کلاسیکو
دیدار برگشت ر‌ئال‌‌ماد‌رید و بارسلونا 14 فروردین در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد. بارسلونا و ر‌ئال‌ ماد‌رید 14 فروردین ماه ساعت 23 به وقت ایران دیدار برگشت خود را در ر‌قا‌بت‌های لالیگا برگزار می‌کنند.  دیدار رفت 2 تیم در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با برتری
 4 بر صفر آبی‌ و اناری‌ها به پایان رسید و به نوعی این دیدار بود که باعث عدم رضایت مسؤولان ر‌ئال‌ ماد‌رید از رافائل بنیتس شد. اتحادیه فو‌تبا‌ل اسپانیا دیروز (جمعه) اعلام کرد دیدار برگشت ال‌کلاسیکو، 14 فروردین ماه برگزار خواهد شد.  با توجه به اینکه دیدارهای رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا 4 روز بعد از این دیدار برگزار می‌شود، شاید بارسلونا که تا آن زمان اختلاف امتیازی خود را در صدر جدول حفظ کرده با تیم دوم خود در زمین حاضر شود. دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 17 و 18 فروردین ماه برگزار می‌شود و شاید ال‌کلاسیکو به همین خاطر یک روز زودتر برگزار شود.

پیشنهاد بزرگ تیم چینی
به انصاری‌فرد
باشگاه فوتبال گوانگژوی چین پیشنهاد یک‌میلیون یورویی به بازیکن ایرانی شاغل در لیگ یونان داده است که به نظر می‌رسد این پیشنهاد از سوی این بازیکن و باشگاه پانیونیوس رد شده است.  کریم انصاری‌فرد، بهترین گلزن پانیونیوس تیم شگفتی‌ساز این فصل لیگ یونان با گل‌های باارزش خود توانسته در کانون توجهات قرار بگیرد و مورد تمجید کارشناسان فوتبال در این کشور باشد. تیم‌های چینی در این فصل حسابی با خرید بازیکنان مطرح، خود را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند که یکی از این تیم‌های بزرگ گوانگژو اورگراند، قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان در 3 سال اخیر بوده است.  این تیم چینی مدتی است برای به خدمت گرفتن کریم انصاری‌فرد، بازیکن ایرانی پانیونیوس که قراردادش با این تیم در تابستان به پایان می‌رسد، اقدام کرده است و عنوان کرده یک‌میلیون یورو برای این مهاجم ایرانی می‌پردازد که 400 هزار یورو را در ماه جاری میلادی و 600 هزار یورو نیز در تابستان به این بازیکن ایرانی می‌دهد. البته باشگاه پانیونیوس و کریم انصاری‌فرد تاکنون به این پیشنهاد جواب مثبت نداده‌اند و به نظر می‌رسد این انتقال فعلا منتفی باشد و به جای این بازیکن ایرانی یک بازیکن دیگر از لیگ یونان راهی لیگ چین شود که این بازیکن آپوستولوس جیانو است.

نیمار بارسایی ماند
ستاره برزیلی بارسلونا قراردادش را با این تیم به مدت 5 سال دیگر تمدید کرد تا به شایعات پیوستن به منچستریونایتد پایان دهد. نیمار، مهاجم برزیلی بارسلونا که مدت‌ها بود مدنظر منچستریونایتد در لیگ برتر قرار داشت، تصمیم گرفت قراردادش را با تیم خود تمدید کند.  این بازیکن برزیلی با تمدید قرارداد خود بعد از مسی پردرآمدترین فو‌تبا‌لیست جهان شد.  قرارداد قبلی نیمار تا سال 2018 اعتبار داشت، ولی قرارداد فعلی این بازیکن تا سال 2021 اعتبار دارد. نیمار از زمان پیوستن به بارسلونا پیشرفت خیلی خوبی در این تیم داشت و در اوایل سال 2016 در کنار رونالدو و مسی نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن فو‌تبا‌ل جهان هم شد.  این بازیکن 24 ساله که کاپیتان تیم ‌ملی برزیل نیز محسوب می‌شود در تابستان سال 2013 از سانتوس راهی بارسلونا شد و با قراردادی 74 میلیون دلاری این انتقال را نهایی کرد، ولی تحقیقات در اسپانیا نشان داد بارسلونا 90 میلیون دلار برای جذب این بازیکن هزینه کرده است.  به همین خاطر جنجال پیوستن نیمار به بارسلونا باعث شده تعدادی از اموال این بازیکن در برزیل مصادره شود.

پیرس از فوتبال خداحافظی کرد
روبرت پیرس، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه در 42 سالگی بعد از بازی در لیگ هند از فوتبال خداحافظی کرد. روبرت پیرس هافبک نام‌آشنای فوتبال فرانسه و آرسنال که با این دو تیم افتخارات زیادی در کارنامه فوتبالی خود داشت، بعد از سال‌ها حضور در سطح اول و لیگ‌های سطح پایین از فوتبال خداحافظی کرد.   این بازیکن که سابقه بازی در تیم‌های متز، مارسی، ویارئال و استون‌ویلا را هم دارد، آخرین بار به تیم هندی گوا در سوپرلیگ این کشور پیوسته بود که در ماه مارس آنجا را ترک کرد و اعلام کرد با توجه به اینکه 42 سال سن دارد دیگر نمی‌خواهد به فوتبال ادامه دهد.  او همراه با تیم ملی فرانسه قهرمان جام‌جهانی 1998 شد و بعد از آن با قهرمانی در یورو 2000 و دو قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها دوران موفقی در تیم ملی رقم زد و در سال 2004 از تیم ملی خداحافظی کرد. این بازیکن فرانسوی قرار بود سفیر رشد و توسعه فوتبال هند نیز باشد که آن کار را انجام نداد و تصمیم گرفته به فرانسه بازگردد.


Page Generated in 0/0166 sec