printlogo


کد خبر: 154943تاریخ: 1394/12/18 00:00
اخبار

طارمی تاریخ‌ساز شد!
مهاجم تیم پرسپولیس با گرفتن کارت زرد در دیدار برابر تراکتورسازی تاریخ‌ساز شد. مهدی طارمی که در هفته‌های قبل پرتلاش بود اما آشکارا انرژی موجود در ساق‌هایش با رسیدن به پایان فصل افت کرده است. او در دیدار برابر تراکتورسازی مثل همیشه پرتلاش بود اما تلاش او به گرفتن امتیاز بهتری برای پرسپولیس منجر نشد. پرسپولیس در دقایق واپسین بازی یک اخطار را برای مهدی طارمی تجربه کرد، پراخطارترین مهاجم تاریخ پرسپولیس در یک فصل، هرچند ظاهراً شبیه‌سازی کرد اما تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد اگر خطایی رویش نشد که احتمالاً نشد، حداقل تعمداً هم خود را بر زمین نزده است.

اعتراض پرچمدار ایران  در المپیک به وزارت ورزش
پرچمدار کاروان ایران از پرداخت نشدن حقوق المپیکی و پارالمپیکی‌اش از سوی وزارت ورزش و جوانان ابراز نارضایتی کرد و گفت: هنوز نه حقوق المپیک و نه پارالمپیک را از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده‌ام و نه فدراسیون پاداش 100 میلیونی‌ام را داده است. زهرا نعمتی در حاشیه مجمع عمومی سالانه فدراسیون تیر‌و‌کمان، بیا‌ن‌ کرد: با توجه به اینکه حدود 4 ماه از کسب سهمیه المپیک توسط من سپری می‌شود هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان حقوق 2 میلیون تومانی المپیک و پارالمپیک خود را دریافت نکرده‌ام و پاداش
100 میلیون تومانی که قرار بود فدراسیون تیر‌و‌کمان به من بدهد را هم نداده‌اند. وی با اشاره به اینکه تلاش خواهم کرد تا به عنوان پرچمدار وظیفه‌ام را در المپیک ریو بخوبی انجام دهم، ا‌دا‌مه‌ داد: با تمرینات خوبی که پشت‌سر گذاشته‌ام و بویژه‌ اردوی خوبی که در اصفهان و قشم برای کمانداران تدارک دیده شده است، در حال‌ حاضر از نظر بدنی از وضعیت خوبی برخوردارم و آماده حضور در مسابقات کاپ آسیای تایلند هستم. اما اینکه بخواهم برای المپیک قول مدال بدهم با توجه به شرایط جسمانی‌ام و اینکه رقبای من در المپیک از نظر قدرت بدنی قوی‌تر از من هستند این قول را نمی‌دهم، ولی تمام تلاشم بر این است که به عنوان پرچمدار المپیک به بهترین نتیجه‌ ممکن دست پیدا کنم. نعمتی در‌ رابطه با عدم حضورش در اردوهای تیر‌و‌کمان معلولان و اینکه آیا این عدم حضور مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: در حال‌ حاضر تمام برنامه‌های خود را با مدیریت خسروی‌وفا پیش می‌برم و همکاری دوجانبه‌ای بین فدراسیون تیر‌و‌کمان و جانبازان و معلولان وجود دارد. قطعا بعد از بازی‌های المپیک به کاروان پارالمپیک اضافه خواهم شد، اما هم‌اکنون تمام برنامه‌های خود را با مدیریت خسروی‌وفا انجام می‌دهم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. پرچمدار کاروان ایران در پایان گفت: در حال‌ حاضر در حال انجام تمرینات بدنسازی هستم و تمام تلاشم بر این است تا برای المپیک به اوج آمادگی برسم.

وزارت ورزش سال 95 از خواب بیدار می‌شود؟!
معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالانه فدراسیون تیر‌و‌کمان گفت: سال آینده حمایت ویژه‌ای از رشته‌های المپیکی انجام خواهیم داد تا بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ مالی در بازی‌های المپیک حضور پیدا کنند. او در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال المپیک قرار داریم باید به این مساله توجه کنیم تا با حمایت از تمام رشته‌ها‌ی المپیکی آمار خوبی در بازی‌های المپیک داشته باشیم. سیاست وزارت ورزش و جوانان بر این بوده که بتواند بودجه خوبی را به رشته‌ها‌ی المپیکی اختصاص دهد و با نظارت بیشتر و حمایت بهتر از رشته‌ها‌ی المپیکی مشکلات آنها را برطرف کند. حتی برای رسیدگی به مشکلات المپیکی‌ها سعی کردیم سر تمرینات و جلسات تمرینی تیم‌های اعزامی حضور داشته باشیم تا از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات مربیان و مدیران قرار بگیریم. البته فعالیت‌های رشته‌ها‌ی المپیکی بخوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود و به اعتقاد من باید رسانه‌ها به این موضوع بیشتر توجه کنند. سجادی گفت: ما قطعا برای سال آینده به صورت ویژه‌ به تمام رشته‌ها‌ی المپیکی توجه خواهیم کرد و از هر گونه حمایتی کوتاهی نخواهیم کرد تا ورزشکاران ما هم از نظر جسمانی و هم مهارتی و روانی در بازی‌های المپیک حضور یافته و به موفقیت دست پیدا کنند. معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطر‌نشان کرد: به نظر می‌رسد در شرایط کنونی باید از پرداختن به مواردی که شاید ضروری نباشد خودداری کنیم و بیشتر توجه خود را معطوف آماده‌سازی تیم‌های المپیکی خود کنیم تا ورزشکاران با آمادگی مطلوبی در بازی‌های المپیک ریو حضور پیدا کنند.
 


Page Generated in 0/0231 sec