printlogo


کد خبر: 154956تاریخ: 1394/12/18 00:00
سلام وطن

  سال‌هاست که طرحی به عنوان بیمه و مسکن‌مهر برای معتادان درمان‌شده از سوی مسؤولان دولت اعلام شده اما هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است. چرا؟
معتمدی

  تحت پوشش‌های کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای شب عید چشم امید به سبد کالا و عیدی دارند اما هیچ خبری نیست.
432****0936

  سفر داووداوغلو به ایران آیا به جز این است که به‌دنبال روابط تجاری و صادرات بیشتر کالا به ایران و جذب بیشتر گردشگر از ایران به کشور خودش است؟ والا ایران از لحاظ سیاسی با سیاست‌های این کشور در معادلات منطقه مخالفت جدی دارد و نه آنها و نه ایران از سیاست خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.
تجریشی

  خبری شنیدم درباره اینکه قرار است میوه‌های قاچاقی که پیدا شده‌اند معدوم شوند. خواستم بگویم این کار از خود واردات قاچاق بیشتر مورد اشکال است... هزاران خانواده بی‌بضاعت داریم که همین شب عید نمی‌توانند میوه بخرند. چرا مثلا این میوه‌ها را به خانواده‌های کمیته امداد نمی‌دهند؟ و اگر بهانه‌ای درباره خراب بودن آنها دارند همچون سیب‌زمینی‌هایی که معدوم کرد آیا به‌درد خوراک دام هم نمی‌خورد که می‌خواهند معدوم کرده و اسراف به این بزرگی انجام دهند؟
حمزه‌زاد

 چاه برجام برای ملت آب نداشت و تنها برای دولت نان داشت. چرا دادستان و مدعی‌العموم نسبت به افشاگری اخیر 4 نماینده مجلس بی‌تفاوتند؟ چرا پرونده حسین فریدون پیگیری نمی‌شود؟ چرا مرتبطان اصلی «ب.ز» در وزارت نفت آزادند؟
  293****0919

 آقای روحانی! هنوز وعده 100 روزه حل مشکلات اقتصادی را فراموش نکرده‌ایم، حالا وعده سرخرمن سال 95 را می‌دهید. کمتر از 2 سال به پایان دوره ریاست‌تان مانده است، کمی عجله کنید.
صابری


Page Generated in 0/0070 sec