printlogo


کد خبر: 154976تاریخ: 1394/12/19 00:00
اخبار

توجه به فقرا در دستورکار آستان قدس رضوی خواهد بود
تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: توجه به فقرا و مستمندان و زائرمحوری در دستور کار آستان قدس رضوی خواهد بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی مهم‌ترین اولویت کاری خود را عمل به محورهای مورد نظر مقام معظم رهبری در حکم انتصاب خود دانست و ابراز امیدواری کرد بتواند به همه این محورها به‌عنوان راهبردهای اساسی تولیت عمل کند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی توجه به قشر فقیر و مستمند را از یکی از این محورها دانست و گفت: توجه به فقرا و مستمندان در دستورکار خواهد بود. وی زائرمحوری را نکته دیگری دانست که باید مورد توجه همه مدیران استان و خارج از استان قرار گیرد و افزود: باید زمینه‌ای فراهم کنیم که ضمن توجه به رفاه زائران آستان مقدس رضوی، آنان بتوانند زیارتی درخور و شایسته انجام دهند. حجت‌الاسلام رئیسی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله واعظ‌طبسی، تولیت فقید آستان قدس رضوی گفت: من از عنایت امام رضا(ع) و اعتماد مقام معظم رهبری سر به آستان ربوبی می‌سایم و شکرگزار خداوند متعال هستم.

صالحی راستش را گفت روحانی عصبانی است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی
واقعیت‌های اجرای برجام را بازگو کرده است، گفت: انتظارات رئیس‌جمهور از اجرای برجام برآورده نشده و همین باعث عصبانیت وی شده است. سیدحسین نقوی‌‌ در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به جمله اخیر حسن روحانی درباره علی‌اکبر صالحی، اظهار داشت: به نظر می‌رسد آقای رئیس‌جمهور خیلی عصبانی‌ شده است و برخلاف ادعای تحمل منتقد، کوچک‌ترین انتقادات را با تندترین اصطلاحات جواب می‌دهد. وی ادامه داد: زمانی هم که ما می‌گفتیم چه تضمینی برای اجرای تعهدات غربی‌ها در اجرای برجام وجود دارد، فریاد می‌زد که شما دلواپس هستید و از جیب مردم خبر ندارید و این‌طور القا می‌کرد که حتی آب‌ خوردن مردم هم به مذاکرات مربوط می‌شود و قبل از آن هم منتقدان را بیسواد خطاب می‌کرد و به جهنم حواله می‌داد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر هم آقای صالحی [رئیس سازمان انرژی اتمی کشور] چه چیز غیرواقعی را گفته است که آقای رئیس‌جمهور این‌طور اظهارنظر می‌کند؟! مگر صالحی چه گفته که آقای روحانی این‌طور عصبانی می‌شود؟! وی ادامه داد: معاون رئیس‌جمهور واقعیت را گفته که تعهدات طرف مقابل آنقدر کند انجام می‌شود که طعم اجرای برجام چشیده نمی‌شود؛ این مساله که عصبانیت ندارد! شما هم برای مردم با استدلال توضیح دهید که واقعیت اجرای برجام چیست. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این اظهارات رئیس‌جمهور نشان می‌دهد انتظارات وی از برجام برآورده نشده و ایشان قدری عصبانی است.

حجت‌الاسلام منتظری نسبت به حمایت برخی مسؤولان از فتنه‌گران انتقاد کرد
در خواب غفلتند
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: اظهارات ساختارشکنانه آن هم از افرادی که مسؤولیتی در نظام جمهوری اسلامی دارند، قابل قبول نیست. به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری اظهار داشت: مسؤولان باید بیش از این مراقب بیان نظرات و سخنان خود باشند. وی افزود: در جریان فتنه 88 حوادثی اتفاق افتاد که برای کشور و نظام ما ناگوار بود. در این ماجرا افرادی متهم شدند به اینکه این جریان را هدایت می‌کنند. اتفاقی که در آن به مقدسات دینی، حضرت امام حسین(ع)، امام راحل رضوان‌الله تعالی علیه، مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده شهدا اهانت شد. انتظار این بود آنان که در مظان اتهام بودند، از این اهانت‌ها اعلام برائت کنند.  این در حالی است که کسانی که در مظان اتهام بودند، از محکوم کردن این اقدامات موهن پرهیز کردند. منتظری اضافه کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که آقایان بیایند و اعلام برائت کنند، ولی چنین نکردند. این موضوع که اینها حاضر نشدند از این جریان غیردینی تبری بجویند، در حافظه تاریخ می‌ماند. اگر غیر از این است، سخنان آنان را که در محکوم کردن این اقدامات ضددینی است، بیاورید! وی گفت: باید معیار عمل شاخص‌های دینی باشد و ان‌شاءالله خداوند ما را از خواب غفلت بیدار کند.
 


Page Generated in 0/0380 sec