printlogo


کد خبر: 155010تاریخ: 1394/12/19 00:00
اخبار

برانکو: چرا کسی به سعید آقایی چیزی نمی‌گوید؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در بازی با صبا تیمش کار سختی دارد. برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس درباره بازی این هفته تیمش برابر صبا در لیگ برتر فوتبال گفت: صبا تیم خیلی محکمی است و ما انتظار بازی سخت شبیه تراکتورسازی را داریم. بازی رفت ما با صبا مساوی شده و در جام شهدا به این تیم باخته‌ایم. می‌دانیم که این بازی چقدر می‌تواند سخت باشد. دایی قبلا سرمربی تیم ملی بوده و تیمش به خوبی به توازن رسیده است.  سرمربی تیم پرسپولیس درباره فشارهای وارده به محسن بنگر پس از دیدار با تراکتورسازی هم گفت: چرا به سعید آقایی حمله نمی‌کنند؟ مگر ندیدید که بنگر را چطور زد؟ او باید کارت قرمز می‌گرفت. بنگر یک تکل غیرورزشی زد و جریمه‌اش را هم گرفت اما آقایی می‌خواست با بنگر کتک‌کاری کند.  او درباره احتمال تشدید جریمه محسن بنگر از سوی کمیته انضباطی هم گفت: طبیعی است، چون محسن بازیکن پرسپولیس است و ممکن است جریمه‌اش سنگین‌تر شود.  سرمربی پرسپولیس درباره تقابلش با علی دایی در دیدار این هفته اظهار کرد: دایی مربی حرفه‌ای است و بهترین چیزها را برای تیمش می‌خواهد. پرسپولیس هم تیم خود اوست و طبیعی است که دوست داشته باشد مقابلش به پیروزی برسد. برانکو همچنین درباره بازی کردن در زمین ناهموار ورزشگاه یادگار امام قم گفت: خیلی از بازی‌های بیرون از خانه‌مان را بهتر از بازی‌های داخلی انجام داده‌ایم. ما برابر تراکتورسازی، نفت، سیاه‌جامگان و... در خارج از خانه بهتر بازی کردیم. نگران زمین یا چیز دیگر نیستیم.

اعتراف شاراپووا به استفاده از مواد ممنوعه
تنیس‌باز پرآوازه روسی اعتراف به استفاده از مواد ممنوعه کرد و تا اطلاع ثانوی از حضور در هر گونه رقابتی ممنوع شد.  به نقل از رویترز، ماریا شاراپووا که یکی از برترین تنیسورهای زن تاریخ به شمار می‌آید در نشستی خبری که خودش ترتیب داد، دست به افشاگری بزرگی زد و گفت نمونه‌ای که به آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ داده، حاوی مواد ‏ممنوعه بوده است. ‏ او گفت: نمونه‌ای که تحویل آژانس ضددوپینگ دادم حاوی ماده ملدونیوم بوده ‏که از ژانویه همین امسال به فهرست مواد ممنوعه اضافه شده بود. خودم مسؤول این اشتباه هستم و باید به این اشتباه خود اعتراف کنم.  فدراسیون جهانی تنیس به دنبال این اعتراف شاراپووا اعلام کرد او از 12 مارس تا اطلاع ثانوی از هرگونه رقابتی محروم خواهد بود. این تنیس‌باز سرشناس روس ادامه داد: من 10 سال است که از این ماده استفاده می‌کنم و به تازگی فهمیدم استفاده از آن ممنوع شده با این حال اشتباه خود را گردن می‌گیرم و به آن اعتراف می‌کنم. البته باید این را هم بگویم که اصلا دوست ندارم دوران ورزشی من اینگونه به پایان برسد. امیدوارم فرصت دیگری به من داده شود و دوباره به رقابت بازگردم.  شاراپووا، پردرآمدترین ورزشکار زن دنیاست. پیش‌بینی می‌شد او در این نشست خبری از بازنشستگی خود به خاطر آسیب‌دیدگی‌های طولانی‌مدت خبر دهد اما او موضوع بسیا مهم‌تری را بر زبان آورد. او تاکنون 10 بار به فینال گرند اسلم راه پیدا کرده است. وی غیر از قهرمانی در ویملبدون 2004، در مسابقات اوپن 2006 آمریکا، اوپن 2008 استرالیا، اوپن 2012 و 2014 فرانسه نیز قهرمان شد.  شاراپووا در سال 2012 برای اولین بار در المپیک حضور پیدا کرد و در این مسابقات پرچمدار تیم روسیه بود. این تنیسور 18ساله روس قرار بود در رقابت‌های المپیک ریو هم شرکت کند که دیگر با این اتفاقی که افتاد چنین اجازه‌ای را ندارد.

خریدار سابق پرسپولیس  اولین نامزد انتخابات
یکی از خریداران باشگاه پرسپولیس در جریان مزایده سرخابی‌ها، در انتخابات فدراسیون فوتبال نام‌نویسی کرده است.  براساس اخبار رسیده از آخرین وضعیت ثبت‌نامی‌ها در انتخابات فدراسیون فوتبال اولین نفری که به صورت رسمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده، فردی است که پیش‌تر به دنبال خرید باشگاه پرسپولیس بود. البته نامبرده که در فوتبال گمنام است در گذشته وقتی برای خرید پرسپولیس اقدام کرد، به جوسازی و ایجاد فضای رسانه‌ای برای مشهور شدن متهم شد. حالا باید دید اساسا صلاحیت او برای انتخابات تایید می‌شود و اینکه در صورت تایید صلاحیت چقدر شانس انتخاب به‌عنوان مهم‌ترین سمت فوتبالی ایران را دارد.  این فرد که دارای یک شرکت صنعتی است برای حضور رسمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باید تا روز شنبه 22 اسفند تاییدیه 10 نفر از اعضای مجمع را برای تکمیل ثبت‌نام به دبیرخانه فدراسیون فوتبال ارائه کند.
 


Page Generated in 0/0052 sec