printlogo


کد خبر: 155023تاریخ: 1394/12/19 00:00
سلام وطن

  رهبر معظم انقلاب وقتی که درخت می‌کارند وظیفه ما افراد جامعه را یادآور می‌شوند. ایشان با اقدام عملی همه را به این کار فرامی‌خوانند و ما مردمی که ادعای ولایتمداری داریم باید این کار را سرلوحه قراردهیم و به حفظ محیط‌زیست نیز کمک کنیم.
طالبی

  هنوز چهارشنبه‌سوری نشده برخی محلات تهران بویژه در منطقه 13 تهران از این عادت زشت مردم‌آزاری در امان نیستند. لطفا نیروی انتظامی با این افراد برخورد کند.
سلیمان‌نسب

  یک مقام در دوبی گفته بود باید 3 ساله کل ایرانیان آنجا را اخراج کرد. می‌خواستم بگویم دوبی اقتصاد خودش را مدیون ایرانی‌هایی است که در زمان تحریم  ناچار بودند آنجا به کسب‌وکار بپردازند، حالا که تحریم تمام شده چرا دولت کیش و قشم خودمان را به یک دوبی اقتصادی تبدیل نمی‌کند تا مردم در همین مملکت به کار مشغول باشند و از گنده‌گویی‌های این کشور کوچک خلاص شوند!
جهانگیر

  مگر در کشور قانون حجاب را نداریم. چرا هیچ دستگاهی با این بی‌قانونی که در انظار عمومی همه شاهد هستند و جرم مشهود هست برخورد نمی‌کنند؟
نیروی انتظامی نیز به‌خاطر اینکه دولت آنها را در فشار قرار داده است گشت ارشاد را جمع کرد و این شده است که در تهران دیگر چیزی به اسم حجاب کامل وجود ندارد. تکه پارچه کوچکی به سر برخی دختران می‌توان دید که حجاب نمی‌توان نامید. لباس‌هایی که در شأن زنان نیست و آرایش‌های نامناسب در خیابان‌‌ها مشهود است.‌ ای کاش ستاد امر به معروف کاری می‌کرد!
سهروردی

  آقای روحانی آمار بیکاران ناشی از رکود را از پاییز 92 بدهند. چطور ایشان خود به رکود معترفند ولی مدعی ایجاد شغل هستند! می‌شود ایشان دقیقا آمار بدهند در چه بخش‌هایی شغل ایجاد کرده‌اند؟
 862****0912

  رئیس‌جمهور آمار اشتغالزایی برای ایرباس و کشورهای دیگر که واردات‌مان از آنها بیشتر شده است را هم جزو اشتغالزایی دولت یازدهم به‌شمار آوردند؟
321****0936


Page Generated in 0/0051 sec