printlogo


کد خبر: 155181تاریخ: 1394/12/25 00:00
اخبار

سخنگوی ناجا خبر داد
کشف 7 هزار کیلو مواد محترقه
سخنگوی ناجا از کشف 7 هزار کیلو مواد محترقه پرخطر خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، سردار سعید منتظرالمهدی،  سخنگوی ناجا در هشتمین نشست خود با اصحاب رسانه به ارائه آماری در زمینه کشف مواد محترقه پرخطر پرداخت و گفت: بیش از 7 هزار کیلو مواد محترقه پرخطر توسط پلیس کشف و ضبط شده؛ افزایش 133 درصدی دستگیرشدگان را نسبت به سال مشابه داشته‌ایم یعنی امسال یکهزار و 304 نفر تولیدکننده و فروشنده در این زمینه دستگیر شده‌اند. وی بیان داشت: طرح نوروزی از
 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروز برقرار خواهد بود که 30 فروند بالگرد پشتیبانی از این طرح را به مرحله اجرا خواهند گذاشت، همچنین بخش اعظمی از توان پلیس تخصصی معطوف به این طرح است تا بتوان ایمنی، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورد. سخنگوی ناجا
تصریح کرد: بیش از یک‌میلیون و 500 هزار گواهینامه امسال صادر شد و در مقابل 5 هزار گواهینامه به علت تخلف و افزایش نمره منفی ابطال شده است.

قلع و قمع 6 هزار درخت
در خیابان ولیعصر(عج)
طی چند سال گذشته قریب به 6 هزار اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) از بین رفته است.  به گزارش تسنیم، عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در آخرین جلسه شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته قریب به 6 هزار اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) از بین رفته است، تاکید کرد: مطالبه‌گری در حوزه حقوق مردم از جمله وظایف دادستان است. وی سپس با اشاره به موضوع مراسم چهارشنبه‌ آخر سال اعلام کرد: دادستانی برای مقابله با اقدامات مضر و مزاحمت در این برهه‌ زمانی آماده است و برنامه‌ریزی کرده. دولت‌آبادی از تنظیم برنامه‌ کشیک در تمام نواحی دادسراها و حتی نواحی تخصصی از جمله دادسرای جرائم کارکنان دولت خبر داد و افزود: در ایام عید دادستان و تمام معاونان با تلفن‌های روشن آماده اقدام برای برقراری امنیت شهروندان هستند.

راه‌اندازی ۵۰ صندوق قرض‌الحسنه امداد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از راه‌اندازی ۵۰ شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد در سال آینده خبر داد. به گزارش مهر، سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اعلام این خبر اظهار داشت: برای سال آینده برنامه‌هایی در جهت فقرزدایی نیازمندان و محرومان در دستور کار داریم که امیدواریم با کمک خیران و مردم بتوانیم اقدامات مناسبی را انجام دهیم. فتاح از راه‌اندازی ۵۰ شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد در سال آینده خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این صندوق‌ها، منابع مردمی نیز اضافه خواهد شد و همچنین هزار و600 میلیارد تومان از منابع قرض‌الحسنه خود امداد به این صندوق‌ها واریز می‌شود. به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مجموع درآمد و هزینه‌های کمیته امداد به ۶ تا ۷ هزار میلیارد تومان خواهد رسید، در حالی که نصف این مبلغ حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی است. فتاح درباره پرداخت الکترونیکی صدقات مردمی خاطرنشان کرد: از 25 اسفند با شماره پیامکی ۸۸۷۷ سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر می‌شود.

خدمات ویژه مترو  در 27و28 اسفند
پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ اسفندماه به منظور سهولت تردد مسافران در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا، ظرفیت جابه‌جایی مسافر افزایش می‌یابد. به گزارش «وطن امروز»، محسن نایبی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به سنت حسنه زیارت اهل قبور و شهدا در پنجشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: در این روز خطوط داخلی متروی تهران بویژه خط یک، با کاهش فاصله گذر قطار‌ها خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه می‌کنند. وی تصریح کرد: با این کاهش فاصله گذر به طور متوسط ۱۵ درصد ظرفیت جابه‌جایی مسافر در خطوط متروی تهران افزایش می‌یابد. نایبی افزود: این آمادگی هم وجود دارد که هنگام ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها، قطارهای فوق‌العاده اعزام شوند. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران عنوان کرد: مترو در روزهای پایانی سال با افزایش تردد مسافران روبه‌رو است که با بهینه‌سازی تعداد حرکت‌ قطار‌ها در خطوط پنجگانه، سعی شده خدمات مناسبی به شهروندان ارائه شود.


Page Generated in 0/0056 sec