printlogo


کد خبر: 155195تاریخ: 1394/12/25 00:00
اخبار

آمادگی برای ورود «بادیگارد» به سینماها
اکران عمومی فیلم «بادیگارد» از چهارشنبه ۲۶ اسفندماه شروع می‌شود و تبلیغات محیطی این فیلم آغاز شده است. فیلمی که در این مدت پس از جشنواره فجر با استقبال قابل توجهی در دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف همراه بود و طبق گفته پژمان لشکری‌پور، مجری طرح این اثر تا به حال توانسته مورد توجه مخاطبان در اکران‌های خصوصی قرار گیرد.  لشکری‌پور درباره شرایط اکران فیلم «بادیگارد» در سینماهای کشور افزود: نمایش سراسری فیلم «بادیگارد» با در اختیار داشتن بیش از 50 سالن در تهران و شهرستان‌ها آغاز می‌شود. در تهران فیلم به سرگروهی سینما استقلال به نمایش درخواهد آمد و بیش از 25 سالن نمایش در پردیس‌ها و سایر سالن‌های سینما در اقصی‌نقاط شهر تهران به اکران این فیلم خواهند پرداخت.  وی ادامه داد: «بادیگارد» در تمام مراکز استان‌ها اکران خواهد شد و تلاش کرده‌ایم فیلم در سایر شهرهای بزرگ استان‌ها نیز به نمایش درآید که در این زمینه سایت و سایر رسانه‌های مجازی شرکت فیلمیران به اطلاع‌رسانی خواهند پرداخت و سینماهای نمایش‌دهنده فیلم را معرفی خواهند کرد و مخاطبان محترم در شهرهای مختلف می‌توانند از این طریق از وضعیت اکران «بادیگارد» در شهر یا شهرستان خود اطلاع حاصل کنند.  مجری طرح «بادیگارد» درباره اکران‌های دانشجویی این فیلم افزود: آخرین نمایش ویژه فیلم پیش از اکران عمومی دوشنبه 24 اسفند 94 در مجموعه فرهنگی سرچشمه بود. در این بازه زمانی حدود 35 روزه پس از پایان جشنواره فجر تا پیش از آغاز اکران عمومی اکران‌های ویژه و دانشگاهی موفقی را پشت سر گذاشتیم و فیلم در دانشگاه‌های متعدد در سراسر کشور و همینطور نهادها و دوائر دولتی که خود متقاضی بودند به نمایش درآمد که از این طریق حدود یکصد هزار مخاطب جذب فیلم شدند که بنابر محاسبات گیشه رقمی بالغ بر 500 میلیون تومان به دست آمد. البته  اکران‌های دانشجویی در سال 95 نیز ادامه خواهند داشت و براساس برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده در تلاشیم با بهره‌گیری از ظرفیت سالن‌های موجود، «بادیگارد» در شهرهای فاقد سالن سینما نیز به نمایش درآید.

تازه‌ترین اثر مجیدی در هند شکل می‌گیرد
مجید مجیدی، کارگردان مطرح سینمای ایران این روزها در هندوستان مشغول پیش‌تولید پروژه سینمایی «باغ‌های معلق» است و عکس‌های به دست آمده از سوی مهران کاشانی، فیلمنامه‌نویس همکار مجیدی موید این مطلب است که این‌بار کارگردان فیلم «محمدرسول‌الله(ص)» به دنبال پروژه‌ای بین‌المللی در کشوری خارجی است. در واقع عکسی در شبکه‌های اجتماعی از مهران کاشانی، فیلمنامه‌نویس ایرانی در کنار مجید‌مجیدی، کارگردان مطرح سینمای ایران منتشر شده و وی درباره این عکس نوشته است که این روزها با مجیدی در بالیوود حضور دارند. پیش از این مهران کاشانی و مجیدی در پروژه سینمایی موفق «آواز گنجشک‌ها» همکاری داشتند. مجیدی پیش از این درباره شرایط فیلمسازی در کشور هند گفته بود: «من همیشه می‌خواستم در هند فیلم بسازم چون همیشه احساس قرابت فرهنگی خاصی میان هند و ایران می‌کردم. فیلمبرداری آخرین فیلمم
«محمد(ص)» به اتمام رسیده و هم‌اکنون در مونیخ درحال انجام کارهای پس از تولید آن هستم. پس از اتمام این فیلم برای انجام مراحل پیش‌تولید فیلم و انتخاب بازیگر سفری به هند خواهم داشت. این یک فیلم دراماتیک براساس ارزش‌های انسانی است». باید منتظر ماند و دید که نتیجه تازه‌ترین پروژه فیلمسازی مجید مجیدی چه خواهد بود.

خالق «جیمز باند» درگذشت
سر کن آدام، طراح تولید «جیمز باند» در ۹۵ سالگی در لندن درگذشت.  وی از طراحان تولید فیلم‌های مهمی بود که اتاق مثلثی شکل جنگ پنتاگون در فیلم «دکتر استرنج لاو» و خلق تصویری متفاوت از چهره‌های دشمن جیمز باند در فیلم «دکتر نو» محصول سال ۱۹۶۲ و نیز فیلم «گلد فینگر» محصول ۱۹۶۴، از جمله آنهاست. راجر مور که از بازیگران فیلم‌های جیمز باند است زمانی درباره او گفته بود: زندگی خودش از همه فیلم‌هایی که تهیه کرده بود، جالب‌تر است.  آدام در دهه ۷۰ تهیه‌کننده استوری‌برد و محتوای «سفر ستاره‌ای: سیاره و تیتان‌ها» بود.


Page Generated in 0/0154 sec