printlogo


کد خبر: 155200تاریخ: 1394/12/25 00:00
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا
تراکتورسازی به دنبال سومین برد

تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم‌های ازبکستانی می‌روند و امیدوارند برابر این تیم‌ها نتایج خوبی بگیرند.
در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال تراکتورسازی روز سه‌شنبه و از ساعت ۱۵:۳۰در ازبکستان به مصاف تیم پاختاکور می‌رود و امیدوار است در خانه حریف به امتیاز مناسبی برسد.
تراکتورسازی که در 2 بازی گذشته خود برابر النصر عربستان به برتری رسیده و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه سوم قرار دارد، با برد در دیدار برابر حریف ازبکستانی می‌تواند خیال خود را تا اندازه زیادی بابت صعود به مرحله بعد راحت کند.
تراکتورسازی که این روزها در لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته است، تا اینجای کار بهترین عملکرد را در میان نمایندگان ایران در آسیا داشته است. شاگردان امیر قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم هماهنگی بهتری داشته‌اند و می‌توانند با ادامه این روند، چشم‌ها را در آسیا هم به خود معطوف کنند.
در این گروه، تراکتورسازی با ۶ امتیاز صدرنشین است و الهلال عربستان با ۴ امتیاز دوم است. تیم‌های پاختاکور و الجزیره امارات هم به ترتیب با یک و صفر امتیاز سوم و چهارم هستند. تیم سپاهان دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم لکوموتیو خواهد رفت. سپاهان که با پیروزی مقابل سیاه‌جامگان در لیگ برتر به استقبال این مسابقه آمده، امیدوار است بتواند دومین برد خود را در آسیا جشن بگیرد. این تیم از 2 دیدار گذشته خود در آسیا برابر تیم النصر امارات صاحب یک برد و یک باخت شده و برای باقی ماندن در کورس صعود به مرحله بعدی، محکوم به برد در بازی با لکوموتیو است.  شاگردان استیماچ در حال حاضر با 3 امتیاز بعد از تیم النصر در رده دوم گروه اول قرار دارند. الاتحاد عربستان و لکوموتیو ازبکستان هم با 2 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند. ذوب‌آهن، سومین نماینده ایران در آسیا هم روز چهارشنبه در ازبکستان میهمان تیم بنیادکار خواهد بود.
قلعه‌نویی: باید فضا را از پاختاکور بگیریم
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش با گرفتن فضا از تیم پاختاکور می‌تواند این تیم را شکست دهد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور ازبکستان گفت: پاختاکور در حال حاضر صدرنشین لیگ ازبکستان است و می‌دانیم بازی سختی برابر آنها داریم. پاختاکور تیم بزرگی است و در حال حاضر صدر جدول لیگ ازبکستان است. ما تلاش می‌کنیم فضا را از این تیم بگیریم و با استفاده از نقاط ضعف آنها به پیروزی برسیم.  وی با بیان اینکه دیدار الجزیره و تراکتور تمام شده و تیمش آماده مصاف جدید است، بیان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. اولین هدف ما در بازی پیش رو این است که گل نخوریم و مانند بازی با الجزیره دومین هدف ما زدن گل است. ما به دنبال موفقیت برابر پاختاکور هستیم تا بتوانیم راهی مرحله بعدی شویم. ما با یک بازی حساب‌شده می‌خواهیم پاختاکور را در زمین خودش شکست دهیم.  سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی درباره دلایل ناکامی تیم‌های ایرانی در رقابت‌های آسیایی گفت: طبق برنامه‌ریزی AFC تیم‌های غرب آسیا باید 2 سال برنامه‌ریزی داشته باشند تا در یک دوره لیگ قهرمانان موفق شوند. یک سال با سپاهان تا 8 تیم برتر آسیا پیش آمدیم که یادم هست بنیادکار را 3بریک بردیم. یک بار هم با استقلال به جمع 4 تیم صعود کردیم و سپس باید با تیم سال بعد ادامه می‌دادیم اما در شرق آسیا این طور نیست و این حق تیم‌های غرب آسیایی را ضایع می‌کند.  قلعه‌نویی در پایان درباره وضعیت ترکیب تیمش گفت: ما در تراکتور به یک ترکیب نسبتاً ایده‌آل رسیده‌ایم. ما از همه بازیکنان به مرور زمان استفاده می‌کنیم. ترکیب حال حاضر در لیگ و آسیا جواب می‌دهد و نیازی به تغییر نیست. در ضمن به یاد داشته باشید 2 ماه است به تراکتور آمده‌ام. نانگ هم به تازگی به تیم ما اضافه شده و نیاز به زمان دارد تا به بازی گرفته شود. در مجموع تیم ما در وضعیت خوبی به سر می‌برد و آماده مصاف با پاختاکور هستیم.
 


Page Generated in 0/0074 sec