printlogo


کد خبر: 155201تاریخ: 1394/12/25 00:00
اخبار

کی‌روش: انتخابات فدراسیون به من ربطی ندارد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران می‌گوید اردوی جدید فرصت مناسبی برای ارزیابی و بررسی بازیکنان جوان تیم خواهد بود. کارلوس کی‌روش پیش از آغاز اردوی جدید تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که دعوت از بازیکنان جوان لیگ همه را شگفت‌زده کرده است، گفت: ما براساس برنامه و نظراتی که داریم کار را جلو می‌بریم. البته با چالش‌ها و مشکلاتی روبه‌رو هستیم، مسابقات لیگ قهرمان آسیا و بازی بازیکنان لژیونر ادامه دارد. مطمئنا فرصت بسیار خوبی است بازیکنان جوانی که در اختیار داریم را از نزدیک بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار دهیم. وی افزود: در روز اول سال نو وقفه یک روزه اردو داریم و هفته آینده 24 بازیکن به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شوند. کی‌روش در پاسخ به این سوال که با توجه به بازسازی زمین کمپ، برای تمرینات چه زمینی را در نظر گرفته‌اید، گفت: من راجع به اینگونه مسائل مطلع نیستم و دیگر دخالتی در اینطور مسائل ندارم. ماه‌ها پیش بود که دغدغه و مشکلات پیش رو را با ریاست فدراسیون در میان گذاشتم و اکنون مطمئن نیستم چه اتفاقی افتاده است. او در پاسخ به این سوال که فرآیند ثبت‌نام نامزدها در انتخابات فدراسیون فوتبال و موضوعات مطرح‌شده درباره کفاشیان، تیم‌ملی را با توجه به 2 بازی آینده با مشکل روبه رو نمی‌کند، گفت: این مسائل به بنده هیچ ربطی ندارد و هیچ صحبتی نمی‌کنم. کی‌روش درباره آنالیز از هند و عمان، اظهار کرد: این 2 بازی به دلیل اهمیت کسب امتیازها برای صعود به عنوان تیم نخست بسیار مهم است. استراتژی ما برای کوتاه‌مدت این است که امتیازهای این 2 دیدار را بگیریم و همچنین این فرصت را به جوانانمان بدهیم که در آینده بتوانند به تیم‌ملی خدمت کنند. تا زمانی که بنده مسؤولیت دارم طبق روال این چند سال استراتژی‌مان را پیش می‌بریم و بعد از این دو بازی نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. کی‌روش در پاسخ به صحبت خبرنگاری که گفت این صحبت شما استرس ایجاد می‌کند، گفت: شما از شرایط به خوبی اطلاع دارید و دیگر منطقی نیست دوباره بخواهم صحبت‌های قبلی را تکرار کنم. طبق برنامه‌ای که داده‌ام کار را ادامه می‌دهیم و آینده در دست رئیس جدید خواهد بود و او تصمیم می‌گیرد.

مرگ یک هوادار در دیدار دورتموند
یک هو‌اد‌ا‌ر آلمانی در دیدار دورتموند و ماینتس جان خود را از دست داد. به نقل از آ.‌اس، یکشنبه شب دورتموند در هفته‌ بیست‌وپنجم بوندس‌لیگا، میزبان ماینتس بود و با 2 گل این تیم را شکست داد. در جریان این بازی، 2 اتفاق غم‌انگیز افتاد. یک هوادار 80 ساله دورتموند بر اثر حمله قلبی درگذشت. همچنین یک طرفدار 55 ساله نیز بیهوش شد اما بموقع او را به هوش آوردند. او از این حمله جان سالم به در برد. زمانی که خبر مرگ هوادار در ورزشگاه پخش شد، شعارهای هو‌اد‌ا‌ران کمتر شد اما در اواخر بازی هو‌اد‌ا‌ران برای گرامیداشت هوادار فقید، تمام شال‌ گردن‌های خود را بالا آوردند و شعار‌هایی را سر دادند. پس از سوت پایان بازی بازیکنان به سمت جایگاه تماشاگران نزدیک شدند تا به این مراسم ادامه دهند و دوباره سرود مشهور هواداران دوآتشه تیم را سر دادند تا ورزشگاه خانگی دورتموند، یکی از احساسی‌ترین لحظات این فصلش را تجربه کند.

چرا مدیر اسبق پرسپولیس بازداشت شد؟
یکی از مدیران اسبق باشگاه پرسپولیس با حضور در دادسرای ویژه جرائم ورزشی و با حکم بازپرس پرونده بازداشت شد. به گزارش ایسنا، ماجرای بازداشت این مقام اسبق باشگاه پرسپولیس به این شرح است که «عباس انصاری‌فرد» در دوره مدیریتش در باشگاه تصمیم می‌گیرد با سرمایه‌گذاری در کشور امارات یک آکادمی با نام پرسپولیس راه‌اندازی کند تا از طریق آن علاوه بر درآمدزایی به پرورش استعدادها هم کمک کند، این میان فردی به نام «ح - م» که در آن مقطع همکار مدیریتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بوده با سوءاستفاده‌ از موقعیت شغلی‌اش سهام شرکتی که با سرمایه باشگاه پرسپولیس در امارات تاسیس شده را به نام خود ثبت می‌کند و در ادامه نیز قرارداد همکاری با باشگاه پرسپولیس منعقد می‌کند. این شرکت در ادامه و پس از اینکه با باشگاه پرسپولیس قطع همکاری کرد از این باشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش شکایت می‌کند و متهم خواهان دریافت مبلغ 15 میلیارد تومان خسارت می‌شود. موضوع در دادسرا مطرح می‌شود و پس از اینکه عباس انصاری‌فرد توضیحاتش را در دادسرا ارائه کرد، بازپرس پرونده حکم به بازداشت «ح -م» داده تا پرونده مراحل تحقیق خود را طی کند.
 


Page Generated in 0/0128 sec