printlogo


کد خبر: 155285تاریخ: 1394/12/27 00:00
کوتاه و گویا


  نخستین جشنواره اینترنتی مد و لباس فجر که با هدف معرفی آثار منتخب راه یافته به بخش نمایش پنجمین جشنواره مد و لباس فجر راه‌اندازی شده است مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و  بیش از 50 هزار نفر از این نمایشگاه دیجیتال بازدید کرده‌اند.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آخرین جلسه شورای معاونان بنیاد با اشاره به نیاز جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت، از رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب و مجازی خواست قلم‌فرسایی در راستای ترویج این فرهنگ را در اولویت قرار دهند.
  محمدامین سازگارنژاد، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور طی ابلاغ بخشنامه‌ای به ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها بر ضرورت ارائه خدمات با کیفیت بالا و ارتقای شأن و منزلت گواهینامه‌های مهارت این سازمان تاکید کرد.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از مکانیزه شدن پل عابرپیاده واقع در زیر پل سیدخندان با هدف ارتقای سطح ایمنی تردد شهروندان خبر داد. همچنین به گفته علی حیدری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7، غرفه‌های تهرانگردی در سطح نواحی پنجگانه منطقه به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان برپا خواهد شد.
  موزه علوم و فناوری از دوم تا یازدهم فروردین‏ماه 95 از ساعت 8:30 الی 16:30 پذیرای بازدیدکنندگان گروهی و انفرادی است و به مناسبت آغاز سال جدید، بازدید از گالری‌های این مجموعه، با 40 درصد تخفیف امکانپذیر خواهد بود.
  شهروندان تهرانی می‌توانند از تاریخ
27 اسفندماه با ارائه مواد قابل بازیافت خود به غرفه‌های تعیین شده در سطح شهرداری منطقه 6 و با مشارکت سازمان میراث‌فرهنگی استان تهران، بلیت تهرانگردی در ایام نوروز هدیه بگیرند.
  سیدامیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به آمادگی کامل هلال‌احمر در ارائه خدمات نوروزی به هموطنان عنوان کرد: در مدت 20 روز اجرای طرح نوروزی بیش از
25 هزار امدادگر، 20 هزار امدادگرجوان و یکهزار و 500 پزشک داوطلب برای اجرای این طرح‌ها فعالیت دارند.
  سیدمحمدمهدی میرزایی، معاون آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از تهیه برنامه‌های متنوع آموزشی توأم با سرگرمی همزمان با ایام نوروز خبر داد و گفت: تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌های دارای محتوای آموزشی و پخش کمیک موشن‌های گرافیکی صامت با استفاده از ظرفیت فضاهای تبلیغاتی شهری از جمله اقداماتی است که با توجه به تعطیلات نوروزی برای استفاده شهروندان تدارک دیده شده است.
  الهام فلاح، سرپرست مدیریت پژوهش‌های راهبردی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اشاره به  رویکرد برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران بیان داشت: براساس فرآیند پیشنهادی در تدوین برنامه سوم، 2 مسیر اصلی برای تهیه برنامه دنبال می‌شود که در مسیر نخست با رویکرد راهبردی به شناسایی مشکلات استراتژیک شهر تهران پرداخته می‌شود و در مسیر دوم براساس نتایج حاصل از ارزیابی و پایش برنامه دوم، ساختار و محتوای فرآیندهای جاری در شهرداری تهران در برنامه سوم به روزرسانی و پیشنهاد خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0064 sec