printlogo


کد خبر: 155319تاریخ: 1394/12/27 00:00
سلام وطن

 دوباره فصل مسافرت‌های نوروزی شروع شده است و ما ساکنان مناطق شمال کشور از دست گردشگرانی که به محیط‌زیست اهمیت نداده و زباله‌های خود را در کنار جاده‌ها می‌ریزند نمی‌دانیم شکایت به کجا ببریم.
صومعه‌سرایی

  کارگری هستم به مدت 6 سال بازنشسته کارخانجات مخابراتی ایران زیمنس در شیراز. سنوات پایان خدمت را که حق من و خانواده‌ام هست به ما نمی‌دهند. 1000 نفر کارگر هر کدام از 5 میلیون تا 20 میلیون تومان طلبکاریم. خداوکیلی فکر ما کارگران باشید.
   کاشف از شیراز

 جریمه خودروها زیاد شد و حرفی در آن نیست اما ناعدالتی آنجاست که موتوسیکلت‌سواران به هیچ قانونی احترام نمی‌گذارند و از هرجا و به هرشکلی که می‌توانند عبور و مرور می‌کنند اما از جریمه خبری نیست. برای جریمه نشدن از سوی دوربین‌ها هم روی پلاک خود را می‌پوشانند اما اگر همین اقدام از سوی خودروسوار باشد جریمه سنگین می‌شود. قانونی که در آن بی‌عدالتی باشد باید اصلاح شود.
ثمری از تهران

 از  مسؤولان بانک مسکن یک درخواست دارم. ما به شرایط جدید بانک مسکن امید بستیم، همه بندهایش با شرایط ما جور بود الا اینکه برای وام 100 میلیونی باید بعد از سال 85 ازدواج کرده باشیم. خواهش می‌کنم این شرایط را بردارید، اصلا منطقی هم نیست.
سیدحسن حسینی

 دیگر آمریکا چه کار باید کند که بارآورندگان برجام در داخل کشور هم بفهمند کارشان اشتباه بوده و روی دیوار شیطان بزرگ نباید یادگاری می‌نوشتند؟! رسما آن را اجرا نمی‌کنند، آن هم بعد از آنکه تمام مواردی که ایران تعهد داده بود اجرا شد. آیا همین مذاکره‌کنندگان 13-12 سال قبل ندیدند تروئیکای اروپا به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد و باز هم با این 3 کشور به سرکردگی آمریکا توافقی ضعیف کردند که برنامه هسته‌ای ما را تعلیق کرد و بسیار به عقب برد و حالا آنها به تعهدات‌شان عمل نمی‌کنند!
ارمی


Page Generated in 0/0064 sec