printlogo


کد خبر: 155327تاریخ: 1394/12/27 00:00
اخبار

واردات خوراک حیوانات نشان‌دهنده بی‌عرضگی است
منتخبان اصولگرای مردم قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم با آیت‌الله جوادی‌آملی دیدار کردند. به گزارش رسا، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در دیدار حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور و احمد امیرآبادی‌فراهانی، با بیان اینکه براساس قانون اساسی کسانی که رأی می‌آورند وکیل همه مردم هستند، اظهار داشت: برنامه اصلی این است که باید تمام 70 میلیون نفر را در نظر داشته باشیم و نمایندگان به تمام کشور مدیون هستند. وی با اشاره به اینکه موضع‌گیری نامناسب هر نماینده به آبروی مردم آن شهر آسیب می‌رساند، افزود: در شهرهای مهمی مانند قم نمایندگان باید سنجیده و پخته رفتار کنند زیرا انتظار از آنها بالاست و چنانچه حرف ناپخته‌ای بزنند مورد توجه قرار می‌گیرند. استاد برجسته حوزه علمیه قم در رابطه با وضعیت کلی کشور، خاطرنشان کرد: همان‌طور که خام‌خوری یک رفتار حیوانی است و انسان غذا را می‌پزد و می‌خورد در اقتصاد هم خام‌فروشی رفتار انسانی نیست و اینکه ما نفت را به صورت خام صادر کنیم درست نیست؛ باید نفت را به صنایع مختلف تبدیل و سپس آن را صادر کنیم. وی با بیان اینکه ما در مملکت خود همه چیز داریم، گفت: اینکه ما بخواهیم خوراک حیوانات خود را هم از خارج وارد کنیم، نشانه ضعف و بی‌عرضگی ما است و نباید طوری باشد که با یک نوسان قیمت به خوراک مردم لطمه وارد شود و قیمت‌ها بالا برود؛ اینکه ما بتوانیم مایحتاج خود را در داخل تولید کنیم یک سیاست و یک برجام است. حضرت آیت‌الله جوادی‌آملی دین مردم را وابسته به نان آنها دانست و ابراز داشت: این تولید است که می‌تواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف کند زیرا 8 میلیون بیکار به معنی مشکلات 70 میلیون نفر است و باید برای این مشکل به دنبال راه‌حل بود و بارها به مسؤولان گوشزد شده است.

رضایت فرمانده کل قوا از نیروی دریایی ارتش
رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا از رضایت رهبر حکیم انقلاب از نیروی دریایی ارتش گفت. سردار شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا به همراه امیر دریادار سیاری از تجهیزات در حال ساخت و نگهداری در کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بازدید کردند. به گزارش میزان، شیرازی پس از بازدید از تجهیزات در حال ساخت و نگهداری در کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، با حضور در جمع کارکنان منطقه یکم گفت: امروز حامل سلام گرم و صمیمی حضرت آقا به شما دریادلان عزیز هستم و توانمندی‌هایی که ایجاد شده و ایمانی که در سخن و در عمل به وجود آمده در نگاه فرماندهی معظم کل قوا رضایت‌بخش است. وی افزود: ما در تجهیزات سطحی، زیرسطحی و هوایی پیشرفت خوبی داشتیم و یکی از راه‌های پیشرفت از نگاه حضرت آقا توجه به دشمن است و اینکه تهدیدات دفاعی چیست و چگونه تهدید می‌شویم و چطور تهدیدات را شناسایی کنیم.

از علائم همنشینی با اصلاح‌طلبان
کاظم جلالی: اولویت زندگی مردم هواپیما است نه کار و مسکن!
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهارات مطرح‌شده درباره اولویت اشتغال و مسکن برای کشور را غیرکارشناسانه دانست و گفت: از دولت یازدهم و وزارت راه‌وشهرسازی به‌خاطر نوسازی ناوگان هوایی تشکر می‌کنم. به گزارش تسنیم، کاظم جلالی درباره خرید هواپیماهای نو اظهار کرد: از دولت یازدهم و وزارت راه‌وشهرسازی به‌خاطر نوسازی ناوگان هوایی تشکر می‌کنم. فرودگاه‌ها و ناوگان هوایی پیشانی کشور هستند و هر غیرایرانی که به کشور سفر می‌کند نخستین موضوعی که توجهش را جلب می‌کند، کیفیت هواپیماها و زیبایی فرودگاه‌هاست. کیفیت بالای ناوگان هوایی نشان‌دهنده عزتمندی ایران است و این اقدام (خرید 138 هواپیمای نو) کار شایسته‌ای بود که انجام شد. وی با اشاره به برخی انتقادات از وزارت راه‌وشهرسازی و دولت تدبیر و امید به‌خاطر تلاش برای نوسازی ناوگان هوایی کشور گفت: برخی می‌گویند اولویت کشور در حال حاضر مسائل دیگری چون اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و... است؛ به‌نظر من اینگونه اظهارات کاملاً غیرکارشناسانه است؛ شاید خیلی چیزهای دیگر اولویت ما باشد اما آیا نباید ناوگان هوایی را نوسازی کنیم تا بتوانیم برای آن اولویت‌ها درآمدزایی کنیم؟


Page Generated in 0/0053 sec