printlogo


کد خبر: 158067تاریخ: 1395/3/6 00:00
اخبار

جلالی سرمربی پیکان شد
 سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سایپا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان انتخاب شد. تیم فوتبال پیکان بعد از صعود به لیگ برتر و جدایی علیرضا مرزبان از این تیم به دنبال انتخاب سرمربی جدید رفت و در نهایت با مجید جلالی به توافق رسید. مدیرعامل پیکان پیش از این اعلام کرده بود حسین فرکی هم از گزینه‌های هدایت پیکان است ولی این باشگاه در نهایت با جلالی به توافق رسید. جلالی فصل گذشته سرمربی تیم سایپا بود و در 2 هفته مانده به پایان مسابقات به خاطر اختلاف با مدیرعامل این باشگاه، از سمت خود برکنار شد.

برنامه 90 معیار اخلاقی و اسلامی نداشت
عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: اگر برنامه 90 می‌خواست برنامه‌اش عادلانه پیش برود، می‌توانست این برنامه را تحت یک مناظره تلویزیونی برگزار کند تا افرادی که مورد اتهام قرار گرفته‌اند بتوانند پاسخ این اتهامات را بدهند. محمد سلطان‌حسینی در مصاحبه با ایسنا با انتقاد شدید از برنامه 90 و با بیان اینکه این برنامه غیرحرفه‌ای عمل کرده است، اظهار کرد: شیوه اجرای برنامه 90 با معیارهای اخلاقی و اسلامی همخوانی نداشت چرا که تنها یک نفر اظهارات خود را بیان کرد و به ده‌ها نفر اتهاماتی را وارد کرد. وی افزود: چون چند ماهی است که عضو هیات مدیره شده‌ام و به‌طور کامل داخل باشگاه سپاهان نبوده‌ام، اتهامات نویدکیا را نه رد می‌کنم و نه تایید. نویدکیا اتهاماتی را درباره بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان مطرح کرد که اشتباه است و بنده نه به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان بلکه به عنوان یک استاد دانشگاه باید بگویم آقای سبحانی در مقایسه با مدیرعاملان قبلی کارخانه فولاد مبارکه در طول تاریخ سپاهان بیشترین کمک را به ورزش اصفهان و باشگاه سپاهان کرده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس آزاد شد
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس روز (چهارشنبه) از اوین آزاد شد. به گزارش ایسنا، به دنبال فک قرار بازداشت موقت مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس و تبدیل آن به قرار وثیقه، وی  آزاد شد.

توافق یوونتوس با ماسکرانو
با توافق هافبک آرژانتینی بارسلونا با یوونتوس، وی به احتمال فراوان از فصل آینده در جمع راه‌راه‌پوشان تورین به فوتبال خود ادامه می‌دهد. نشریه اسپانیایی «اسپورت» خبر داد براساس توافقی که بین باشگاه یوونتوس و خاویر ماسکرانو صورت گرفته است، این هافبک آرژانتینی با قراردادی 3 ساله فوتبال خود را در جمع قهرمان ایتالیا دنبال خواهد کرد. «اسپورت» مدعی شد ماسکرانو با یووه توافق ضمنی کرده است و در این تابستان به جمع راه‌راه‌پوشان تورین اضافه می‌شود. او قرار است در تیم ایتالیایی یوونتوس دستمزد بیشتری نسبت به بارسلونا دریافت کند. البته این توافق در حال حاضر تنها بین یوونتوس و خاویر ماسکرانو صورت گرفته است. یکی از مسؤولان باشگاه بارسلونا به «اسپورت» گفته که این باشگاه کاتالونیایی قصد فروش هافبک 31 ساله خود را ندارد.خاویر ماسکرانو آرژانتینی که در سال 2011 از لیورپول به بارسلونا پیوست، در طول 6 فصلی که در این تیم بوده 282 بازی برای آبی‌و‌اناری‌ها انجام داده است.

فغانی داور دیدار فینال
جام حذفی شد
اسامی داوران بازی فینال جام حذفی فصل ۹۵-۹۴ از سوی دپارتمان داوری اعلام شد.دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال‌تهران و ذوب‌آهن اصفهان روز یکشنبه نهم خردادماه ساعت ۲۱ در ورزشگاه خرمشهر برگزار می‌شود.براین اساس علیرضا فغانی به عنوان داور وسط، سجاد طوری و حسن ظهیری کمک‌های وی در این مسابقه هستند. همچنین جواد شرفی داور چهارم و مسعود عنایت به عنوان ناظر داوری در این دیدار انتخاب شده‌اند.

توافق اولیه پرسپولیس با شفیعی
باشگاه پرسپولیس با مدافع پیشین تراکتورسازی به توافق اولیه رسید. به‌گزارش تسنیم، خالد شفیعی، مدافع فصل گذشته تیم تراکتورسازی بعد از نشستی که ظهر روز (چهارشنبه) با مسؤولان باشگاه پرسپولیس داشت با این تیم به توافق اولیه دست پیدا کرد. البته قرار است در روزهای آینده علی‌اکبر طاهری صحبت‌های نهایی را با شفیعی انجام بدهد تا در صورت رضایت نهایی برانکو، قرارداد این بازیکن با پرسپولیس امضا شود. شفیعی سه‌شنبه‌شب آخرین بازی خود را برای تراکتورسازی در دیدار این تیم با النصر دوبی انجام داد.
 


Page Generated in 0/0075 sec