printlogo


کد خبر: 158103تاریخ: 1395/3/6 00:00
اخبار

آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محور خرمشهر به اهواز
مدیرکل راه‌وشهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی باند دوم خرمشهر به اهواز خبر داد. منوچهر رحمانی در آیین کلنگ‌زنی این پروژه در جمع خبرنگاران گفت:طول این پروژه 5/3 کیلومتر است که با احتساب 2 دور برگردان جمعاً 5 کیلومتر می‌شود که با اعتبار 5/3 میلیارد تومان به انجام می‌رسد. وی افزود: عرض مسیر 11 متر است و در طول این مسیر یک دستگاه پل نیز احداث می‌شود. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: این محور یکی از محورهای اصلی تردد کاروان‌های راهیان نور است که در راستای تسهیل تردد و افزایش ایمنی قصد داریم محور اهواز - خرمشهر را در صورت تامین اعتبار 4 بانده کنیم. رحمانی ادامه داد: امیدواریم این پروژه در مدت زمان مقرر که 12 ماه است به اتمام برسد.


فضاسازی شهر اصفهان  به مناسبت آزادسازی خرمشهر
اصفهان حال و هوای خرمشهر به خود گرفت و ویژه‌ برنامه «هر شهروند اصفهانی، یک شهید» در میادین اصلی شهر برگزار شد. همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، شهر اصفهان با فضاسازی‌های متنوع و جذاب و نصب تصاویر، بنرها و سازه‌های لمپوست و تک‌پایه در جای جای شهر، حال و هوای دیگری به خود گرفت. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، همزمان با سوم خردادماه و ایام غرورآفرین آزادسازی خرمشهر توسط دلاورمردان
8 سال دفاع‌مقدس، ۲۰۰ یادمان و 300 سازه لمپوست و تک پایه در میادین، چهارراه‌ها و پل‌های اصلی و همچنین حاشیه زاینده‌رود نصب شد تا اصفهان حال و هوای خرمشهر را به خود بگیرد. این تابلوها و یادمان‌ها با تنوع ۱۵ جمله شامل «کار برای خدا خستگی ندارد»، «لبخند بزن برادر»، «خداقوت»، «تا کفر و شرک هست مبارزه هست»، «اگر شهید نشوی می‌میری»، «شهدا را یاد کنید حتی با یک صلوات» و «هرکه خدا را بیش از خود دوست داشته باشد شهید می‌شود» در سطح شهر نصب شده است.


Page Generated in 0/0139 sec