printlogo


کد خبر: 158112تاریخ: 1395/3/8 00:00
اخبار

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان صندوق فولاد در پیامی از صبوری بازنشستگان این صندوق سپاسگزاری کرد.
 علیرضا قلمبردزفولی، مدیرعامل ایرانسل گفت: همه اپراتورها آمادگی کاملی برای اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های همراه دارند.
 وزیر اقتصاد گفت: برخی نابسامانی‌های عمومی در پرداخت تسهیلات رفاهی مدیران بنگاه‌های دولتی، میراث دولت قبل است.
  محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از اجرای طرح بانکداری اجتماعی در این بانک خبر داد و گفت: در هر سازمان یا شرکتی افراد می‌توانند کانونی را تشکیل داده و نماینده‌ای را به بانک معرفی کنند و این بانک در این طرح به هر یک از اعضای کانون حداکثر تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.
 اداره آمارهای فدرال آلمان اعلام کرد صادرات به ایران در بازه ژانویه تا مارس 7 درصد رشد داشته و به 500 میلیون یورو رسیده است.
 مطالعه جدیدی که توسط موسسه تحقیقاتی پیو انجام شده نشان می‌دهد ۶۲ درصد از افراد بالغ در آمریکا از شبکه‌های اجتماعی برای دریافت اخبار استفاده می‌کنند و ۱۸ درصد این افراد هم این کار را اغلب انجام می‌دهند.
 فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء از حمایت کمرنگ بانک‌ها و دولت از صدرا انتقاد کرد و گفت: در شرایطی صدرا را تحویل گرفتیم که این شرکت روزانه یک‌میلیارد تومان سود و جرایم حاصل از تأخیر در بازپرداخت تسهیلاتی را که نگرفته بود، پرداخت می‌کرد.
 مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه‌وشهرسازی در شورایعالی حفظ حقوق بیت‌المال با اشاره به برخورد با آگهی‌های بدون مجوز پیش‌فروش گفت: اجرای قانون پیش‌فروش به رونق بازار مسکن کمک می‌کند و ابزار مالی مناسبی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن خواهد بود.
 مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت با اشاره به تمدید قرارداد فروش روزانه 100 هزار بشکه نفت به بزرگ‌ترین پالایشگاه ترکیه، گفت: اختلافی برای فروش نفت بین شرکت نفت و توپراش ترکیه وجود ندارد.
 وزیر اقتصاد از آغاز ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر مبنای شاخص‌های کمی اقتصاد مقاومتی در سال‌جاری خبر داد.
 وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود خرید گندم به حدود ۱۰ میلیون تن برسد و تراز تولید و مصرف گندم کشور مثبت شود.
 پایگاه اینترنتی آنتی‌وار نوشت وزارت خزانه‌داری آمریکا با افتخار به کنگره اعلام می‌کند همچنان مانع از تجارت ایران بر پایه دلار می‌شود و بانک‌های خارجی را که با واشنگتن ارتباط دارند از ترس اقدامات تلافی‌جویانه آمریکا از معامله با این کشور بازمی‌دارد.


روغن‌کشی‌های خیابانی مجوز ندارند
در شرایطی که سازمان غذا و دارو روغن‌کشی‌های خیابانی و مغازه‌ای را غیرقانونی دانسته و معتقد است به دلیل عدم توانایی کنترل درصد ناخالصی، احتمال وجود سموم در فرآورده‌های روغنی مغازه‌ها وجود دارد، دبیر انجمن روغن‌کشی اعلام کرد: تنها 28 کارخانه روغن‌کشی در کشور وجود دارد و هیچ‌کدام از روغن‌کشی‌های خیابانی و مغازه‌ای مجوزی از وزارت صنعت دریافت نکرده‌اند. به گزارش ایسنا، اکبر سبقتی، دبیر انجمن روغن‌کشی در این‌باره گفت: مغازه‌هایی که امروز اقدام به روغن‌کشی در حضور مشتری می‌کنند هیچ مجوزی ندارند و باید تشکیلاتی برای خود دست‌وپا کنند و تحت نظارت دستگاه‌هایی مانند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان‌هایی مانند سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد فعالیت کنند.


Page Generated in 0/0040 sec