printlogo


کد خبر: 158124تاریخ: 1395/3/8 00:00
اخبار

شکست دوباره مذاکرات حج
مذاکرات هیات اعزامی ایران به عربستان بدون نتیجه پایان یافت. رئیس سازمان حج و زیارت هنگام بازگشت به کشور پس از مذاکرات 2 روزه ایران و عربستان در رابطه با حج 95 بیان داشت: مقامات عربستانی برای ارائه خدمات کنسولی، هیچ راهکاری را ارائه نداده‌اند؛ سال‌های قبل که کنسولگری، سفارتخانه و امکانات مختلفی را در عربستان داشتیم، متاسفانه شاهد برخی برخوردهای نامناسب با زائران ایرانی بودیم که قطعا در شرایطی که بخواهیم از این امکانات بی‌بهره باشیم، مشکلات ما مضاعف خواهد شد. به گزارش فارس، اوحدی افزود: به وزیر حج عربستان اعلام کردیم که آخرین فرصت، روز یکشنبه است.

فشار یک تیم هکری به ۹۰ سایت ایرانی
پایگاه ثبت اسناد از دسترس خارج شد
پایگاه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پی فشارهای بی‌دریغ یک تیم هکری علیه سایت‌های ایرانی از دسترس خارج شد. به گزارش تسنیم، پس از حمله سایبری علیه درگاه اینترنتی مرکز آمار ایران، این بار نوبت به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسید. امضای هکرهای سایت مرکز آمار ایران
«Da3s Hacker» و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور «Mafia Hacking Team» است.
برای ساعاتی «دسترسی به این سایت از طریق تیم فنی مسدود شد» و پیغام «سایت در حال به‌روزرسانی است»، روی صفحه اصلی درج شد. نکته قابل تأملی که در ارتباط با فعالیت‌های مخرب Mafia Hacking Team می‌توان گفت این است که براساس آمار یکی از پایگاه‌های ثبت جرائم سایبری، این امضا طی 10 روز اخیر فشار سنگینی علیه سایت‌های ایرانی وارد کرده است. طی این بازه زمانی این گروه به سایت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، دانشگاه شهید چمران اهواز، شرکت پست، ادارات پست استان‌ها و شهرستان‌ها و سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه حملاتی داشته است. گفتنی است در حال حاضر این سایت در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

سانحه کارناوال عروسی با یک کشته و 4 زخمی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از بروز سانحه رانندگی برای یک کاروان عروسی خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، آتشپاددوم حسن جعفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اعلام این خبر گفت: بامداد روز جمعه سانحه رانندگی و محبوسی افراد در داخل خودرو در بلوار وکیل‌آباد، ابتدای بلوار حافظ به سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد اعلام و مأموران 2 ایستگاه ۲۷و ۵ به محل حادثه اعزام شدند. وی خاطرنشان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه سواری پراید حین حرکت به علت نامعلومی که از سوی کارشناسان مربوط در دست بررسی است، با جدول حاشیه بلوار و پس از آن با یک اصله درخت برخورد کرده و متوقف شده است که هنگام بررسی حادثه مشخص شد این خودرو از کاروان خودروی عروس بوده است. آتشپاددوم جعفری افزود: در این حادثه 2 خانم دچار آسیب‌ جدی شدند که یکی از آنها در لحظات اولیه جان باخت و نفر دوم به همراه 3 تن دیگر از سرنشینان این خودرو که 2 مرد و یک زن بودند، جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.  


 تفاهمنامه همکاری میان جمعیت هلال‌احمر و دانشگاه شهید بهشتی با حضور سیدامیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی به منظور گسترش همفکری و همکاری‌های تحقیقاتی و آموزشی به امضا رسید.
  جواد صفاری، مدیر کمیته امداد شهرستان ری با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده توسط این نهاد پرداخت وام اشتغال به مددجویان مورد حمایت برای توانمندسازی آنهاست، افزود: در سال گذشته 286 فقره وام اشتغال با صرف اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی پرداخت شد. همچنین حسین فتح‌آبادی، مدیر کمیته امداد شهرستان قرچک از پرداخت بیش از 7 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.


Page Generated in 0/0276 sec