printlogo


کد خبر: 158134تاریخ: 1395/3/8 00:00
اخبار

مورینیو  رسماً  سرمربی منچستریونایتد  شد
سایت باشگاه منچستریونایتد حضور مورینیو در منچستریونایتد را با قراردادی
3 ساله تایید کرد. به نقل از سایت باشگاه منچستریونایتد، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی فصل قبل چلسی که مدت‌ها بدون تیم بود روز پنجشنبه در هتلی در لندن قراردادش را با منچستریونایتد امضا کرد و دیروز سایت باشگاه منچستریونایتد رسما  این خبر را تایید و مورینیو را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کرد.
اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد درباره حضور مورینیو در این تیم بیا‌ن‌ کرد: مشخص است که مورینیو بهترین مربی فو‌تبا‌ل جهان است. او جام‌های زیادی را کسب کرده و در سراسر اروپا الهام‌بخش بوده است. او لیگ برتر را به خوبی می‌شناسد و 3 قهرمانی در اینجا کسب کرده است. به او برای حضور در منچستریونایتد خوشامد می‌گویم. او عملکرد و کارنامه خیلی خوبی داشته است و امیدوارم بتواند منچستریونایتد را موفق کند. به ‌این‌ ترتیب پرونده یکی از پر حرف و حدیث‌ترین نقل‌وانتقالات فو‌تبا‌ل اروپا بسته شد و ژوزه مورینیو رسما کارش را به عنوان سرمربی منچستریونایتد آغاز می‌کند. قرارداد مورینیو با منچستریونایتد سالانه 15 میلیون پوند است.

انتقاد کی‌روش از مدیر ورزشگاه آزادی
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت و گفت: برخی مسؤولان ایرانی از جمله مدیر ورزشگاه آزادی با رفتارهای خصمانه‌شان برای من مثل عربستانی‌ها هستند. کارلوس کی‌روش پس از تمرین صبح جمعه تیم‌ملی درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: بررسی‌های لازم را درباره البسه تیم‌ملی انجام دادیم. بررسی‌های مرتبط با این مارک ورزشی که داریم می‌پوشیم را انجام داده‌ایم و شنبه این گزارش لازم را در اختیار آقای تاج قرار خواهم داد. وی افزود: متاسفانه افرادی کنار ما هستند که افکاری برای نرسیدن تیم‌ملی به اهدافش دارند. به همین خاطر نظرم این بود که ایران را ترک کنم و این رابطه 2 طرفه را به اتمام برسانم. اگر بخواهم ریز جزئیات را شرح بدهم شرم‌آور است. بویژه درباره مدیر مجموعه ورزشی آزادی. اطلاعی ندارم چه شخصی مسؤول ورزشگاه آزادی است اما رفتار آنها نسبت به تیم‌ملی خصمانه بود. همین رفتارها سال قبل هم رخ داد اما فکر می‌کردیم سهوی باشد. ولی الان که تکرار می‌شود معلوم است که خصمانه است. به هیچ عنوان از تیم‌ملی حمایت نکردند. کی‌روش ادامه داد: ما بازی مهمی را برابر مقدونیه داریم اما متاسفانه اجازه ندادند حتی یک جلسه هم در ورزشگاه آزادی تمرین کنیم. به همین خاطر نمی‌شود این را سهوی قلمداد کرد. افسوس می‌خورم و بسیار ناراحت هستم که باید روی این مساله تاکید کنم. با اینکه تشکر کردیم از مجموعه صنعت نفت اما باید بگویم این زمین برای فوتبال تفریحی است و استانداردهای لازم را ندارد. سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران ادامه داد: دکتر شهاب اینگونه مطرح کرده که من قصد تنبیه ایشان را داشتم اما تکذیب می‌کنم و به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد. من 3 نامه متفاوت از دکتر سیف، خانلری و شهاب دریافت کردم. این نامه‌ها و ایمیل‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد. تصمیم اینکه شهاب به ساختمان ایفمارک برود از سوی دکتر سیف بوده است. دلیل اینکه این ماموریت به دکتر شهاب داده شده بود به خاطر اینکه وی یک ماموریت خاص داشته است. کی‌روش ادامه داد: ماموریت دکتر شهاب این بود که از ورود دشمنان تیم‌ملی به ایفمارک جلوگیری کنند که این مساله از طرف خانم هراتیان رخ می‌داد. این نوشته خود دکتر خانلری و دکتر سیف است. طبق این نوشته ماموریت دکتر شهاب این بود که از ورود افرادی که دشمن منافع تیم‌ملی هستند جلوگیری کند. طبق نقل قول آقایان یکی دیگر از دلایل حضور شهاب این بود که از حکومت تقلبی‌ای که خانم هراتیان برای خودش درست کرده بود جلو‌گیری کند؛ من چنین تصمیمی نگرفتم و فقط احترام گذاشتم به اینکه دکتر شهاب گفته بودند دیگر نمی‌خواهد در تیم‌ملی باشد.


Page Generated in 0/0051 sec