printlogo


کد خبر: 158878تاریخ: 1395/3/24 00:00
کوتاه و گویا

  حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از اجرای برنامه‌های فرهنگی- تربیتی با عنوان «فرزندان رمضان» ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سراسر کشور خبر داد و گفت: برگزاری پویش تصویری افطاری ساده، طرح اکرام ایتام به مناسبت ولادت امام حسن(ع) و گرامیداشت نخستین زن مسلمان انقلابی از جمله این برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان است.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از اجرای طرح شناسایی نقاط کور ترافیکی و رفع مشکلات تردد در این منطقه خبر داد. همچنین افشین خدامی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 6 با اشاره به استقرار خانه‌های بازیافت در ایستگاه‌های متروی این منطقه عنوان کرد: این طرح برای نخستین‌بار است که در تهران برگزار می‌شود و آموزش و اطلاع‌رسانی به شهروندان در موضوع مدیریت پسماند در اولویت کاری آن قرار دارد.
  علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه کم کردن فاصله شمال با جنوب شهر یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی شهرداری تهران است، افزود: به همین دلیل بهترین مرکز فرهنگی و سالن تئاتر با تجهیزات و امکانات گسترده در منطقه 15 احداث شده است.
  محمود صلاحی، رئیس سازمان
فرهنگی- هنری شهرداری تهران در آیین گشایش فرهنگسرای موقت بندگی در میدان امام حسین(ع) از حضور پررنگ این سازمان در مساجد پایتخت به عنوان مهم‌ترین مکان فرهنگی و جبران کاستی‌های گذشته خبر داد.


Page Generated in 0/0056 sec