printlogo


کد خبر: 158902تاریخ: 1395/3/24 00:00
سرخط خبر

 تسنیم نوشت: در حال حاضر مشترکان پرمصرف ماهانه ۱۳۰ هزار تومان یارانه پنهان برق دریافت می‌کنند.
 محمدتقی محمدیان، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: امکان ثبت سفارش و واردات همه کالاهای ممنوعه فقط از طریق ارجاع متقاضی به دفتر مقررات این سازمان و تکمیل فرم کارتکس مربوطه امکانپذیر است.
 محمدرضا مسکریان، مدیر بانک بین‌المللی پرشیا در انگلیس گفت: بانک بین‌المللی پرشیا متعلق به بانک‌های ملت و تجارت، مستقر در انگلستان از 19خرداد و پس از طی مراحل پیچیده از طریق بانک مرکزی آلمان، موفق شد که به‌نظام پرداخت یورو موسوم به تارگت 2 وصل شود.
 ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورایعالی فضای مجازی گفت: تعرفه و هزینه استفاده از خدمات شبکه ملی اطلاعات نصف تعرفه استفاده از اطلاعات مشابه سایت‌های خارجی خواهد شد.
 پایگاه خبری اویل‌پرایس با اشاره به دلایل اقبال هند به بندر چابهار ایران به جای بندر گوادر پاکستان برای دسترسی به بازار آسیای مرکزی نوشت: بندر گوادر در منطقه بی‌ثبات بلوچستان پاکستان واقع شده که ریسک‌های امنیتی در آن بالاست.
 در ۲ ماه ابتدای امسال ۴ هزار و ۷۹۶ خودروی خارجی به‌ ارزش ۱۳۵میلیون و ۸۷۷ هزار دلار به کشور آمده است که رشد ۳۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
 وزیر کشور در بخشنامه‌ای مسؤولیت معاونان وزارت کشور و استانداران در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب و تصویب‌نامه هیأت وزیران درباره ممنوعیت خرید کالای خارجی را برای اجرا ابلاغ کرد.
 دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت بستنی به دلیل آنچه اشباع تولید، عدم تناسب مصرف با تولید و نبود کشش در بازار عنوان می‌شود، امکان افزایش قیمت ندارد.
 معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: از محل ثبت‌نام متقاضیان در صندوق پس‌انداز مسکن یکم، ۳ هزار میلیارد تومان به بازار مسکن تزریق می‌شود.
 رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با گلایه از فشارهای مالیاتی مضاعف بر صادرکنندگان، گفت: تسهیلات بسته صادراتی جدید دولت در حالی ارزان قیمت نامیده می‌شود که کف سود آن ۱۶ درصد است.

 


Page Generated in 0/0055 sec