printlogo


کد خبر: 158907تاریخ: 1395/3/24 00:00
اخبار

نجف‌نژاد: مجلس با استیضاح نکردن گودرزی اشتباه کرد
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: گودرزی می‌خواهد هم مدیران و هم سرمربی را خودش انتخاب کند؛ من این مدلی تا به حال کار نکرده‌ام.  مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط استقلال و شایعات تغییرات هیأت مدیره اظهار داشت: قبلا هم گفته‌‌ام استقلال وقتی مقتدر می‌شود که هیأت مدیره مقتدری داشته باشد. من باشم یا نباشم مهم نیست و اصلا به خدا قسم ناراحت نمی‌شوم و اصلا دوست ندارم به هر قیمتی باشم. اگر قرار باشد اسم من باشد اما در تصمیم‌گیری‌ها نباشم می‌خواهم نباشم.  وی در پاسخ به این سوال که مگر اعضای هیأت مدیره در تصمیم‌گیری‌های باشگاه استقلال نقشی ندارند، گفت: گاهی مواقع نقش نداریم. تصمیم‌گیری باید در زمان درست صورت گیرد. امسال استقلال می‌توانست 2 جام قهرمانی داشته باشد اما اگر دخالت‌های آقایان نبود قهرمان می‌شدیم. برخی دوستان مدام در هیأت مدیره می‌گفتند مظلومی باید بماند و این مساله را از قول وزیر اعلام می‌کردند در حالی که من مخالف بودم. وزیر اگر مسؤولیتی را به عده‌ای می‌دهد باید دل این را هم داشته باشد که اختیار آن کار را به افراد انتخاب شده بدهد ولی متأسفانه او خودش می‌خواهد در تصمیم‌گیری‌ها دخالت کند.  نجف‌نژاد درباره اینکه معمولا وزیر ورزش تأکید می‌کند در امور پرسپولیس و استقلال دخالت نمی‌کند، گفت: او این حرف را می‌زند اما دخالت می‌کند. او خودش می‌خواهد مدیرعامل انتخاب کند، اسپانسر بگیرد و سرمربی تعیین کند. این مدل کار کردن که فایده ندارد.  رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد:‌ من از عید تا به حال از وزیر وقت خواستم تا با او درباره مسائل استقلال صحبت کنم و به او بگویم اگر برنامه‌ای دارد و نظری دارد همین حالا بگوید. اگر می‌خواهد دخالت کند نظرش را بگوید، نه اینکه در کوران تصمیم‌گیری دخالت کند اما او به من وقت نداد. من با وزرای زیادی کار کرده‌ام که هیچ کدام این مدلی نبودند اما آقای گودرزی بسته فکر می‌کند و حتی به همین دلیل بود که دوستان ما در مجلس به دنبال استیضاحش بودند. مجلس با استیضاح نکردن گودرزی اشتباه کرد.

شهر مرزی کره‌شمالی میزبان ایران و چین شد!
دیدار تیم‌های ملی ایران و چین از هفته دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در یک شهر مرزی کره‌شمالی برگزار می‌شود.  تیم‌ملی ایران در رقابت‌‌های مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در تاریخ 16 شهریورماه امسال در دومین دیدار خود به مصاف تیم‌ملی چین خواهد رفت.  طبق سیاست چینی‌ها، این کشور به منظور دربرگیری تمام کشور چین برای حمایت از تیم‌ملی فوتبال این کشور، رقابت‌های مختلف را در شهرهایی غیر از پایتخت یعنی پکن میزبانی می‌کند. بر همین اساس چینی‌ها برای میزبانی از تیم‌ملی ایران یکی از شهرهای شمال شرقی این کشور را تدارک دیده‌اند و قرار است این دیدار در شهر شانگ‌ینگ که واقع در مرز کره‌شمالی است برگزار شود.  به این ترتیب به نظر می‌رسد سنگ‌اندازی‌ چینی‌ها برای دیدار با تیم‌ملی ایران از حالا آغاز شده و چه بسا شاگردان کی‌روش برای رویارویی با این تیم روزهای سختی را پیش‌رو داشته باشند. از سوی دیگر تیم‌ملی ایران استارت خود برای حضور در این رقابت‌ها را از تاریخ 11 شهریور و در دیدار مقابل قطر در تهران خواهد زد.  این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، پس از این دیدار ملی‌پوشان برای برگزاری دیدار با چین به سرعت راهی این کشور خواهند شد.

سرهنگ جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش شد
به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی از سوی رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ جمشید فولادی به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.  سرهنگ فولادی که از ورزشکاران پیشکسوت در رشته‌های ورزشی شنا، کوهنوردی و ورزش باستانی است، سابقه قهرمانی در رشته قید شده را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر مدرس 3 فدراسیون نجات‌غریق، شنا و ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی است. سرهنگ فولادی بیش از 18 سال در سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت مشغول بوده و پیش از این، سرپرستی سازمان تربیت بدنی را برعهده داشته است. وی همچنین 3 سال جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش و 8 سال مدیر مسابقات تربیت بدنی ارتش بوده است.  جمشید فولادی که اکنون دانشجوی دوره دکترای علوم نظامی است، در سابقه کاری خود طی سال‌های 89 و 90 به‌عنوان رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان تهران با این فدراسیون همکاری داشت.


Page Generated in 0/0242 sec