printlogo


کد خبر: 159608تاریخ: 1395/4/6 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت جوانان سرباز
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت غم‌انگیز جوانان عزیز سرباز در سانحه جاده‌ای را تسلیت گفتند و تأکید کردند مسؤولان در قبال این حوادث باید همه پیگیری‌های لازم را انجام دهند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
خبر غم‌انگیز سانحه‌ جاده‌ای برای جوانان عزیزی که در حال خدمت سربازی بوده‌اند، موجب تأسف عمیق اینجانب شد. به خانواده‌های داغدیده‌ آنان از صمیم دل تسلیت می‌گویم و بارش رحمت الهی را در این شب‌ها و روزهای پر برکت بر همه‌ آنان مسألت می‌کنم. مسؤولان نظامی و غیرنظامی در قبال این حوادث باید همه‌ پیگیری‌های لازم را انجام دهند. جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.
سیدعلی خامنه‌ای
۵ تیرماه ۱۳۹۵

برگزاری مراسم سوگواری مولای متقیان(ع) در حضور رهبر انقلاب
در سالروز ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین(ع) مراسم سوگواری بعد از اقامه نماز ظهر با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ امام خمینی (رحمه‌00‌الله علیه) برگزار شد. در این مراسم که بعد از اقامه‌ نماز ظهر برگزار شد، حاج غلامرضا سازگار به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در عزای مولای متقیان حضرت امام علی علیه‌السلام پرداخت.

ورود مجلس به موضوع قراردادهای دولتی
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد مجلس به موضوع انتشار قراردادهای دولتی ورود می‌کند و از مسؤولان دولتی توضیح خواهیم خواست که چرا در 3 سال اخیر از شفاف‌سازی قراردادهای دستگاه‌های دولتی خودداری شده است. سید‌حسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تأخیر دولت در اجرای قانون راه‌اندازی پایگاهی برای انتشار قراردادهای دولتی گفت: مجلس شورای اسلامی روی شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی تاکید دارد و بند 33 قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد با هدف شفاف‌سازی در مجلس به تصویب رسیده است. وی با بیان اینکه وقتی همه قراردادها با عدد و رقم در سایت سازمان مدیریت منتشر شود حق و حقوق همه افراد کاملاً روشن و مشخص خواهد بود، گفت: با اینگونه شفاف‌سازی‌ها کمتر اتفاق می‌افتد که رانت‌خواری صورت گرفته و پرداخت‌های نجومی بی‌حساب و کتاب دریافت یا پرداخت شود. نقوی‌حسینی اظهار داشت: عمل در چارچوب این قانون می‌تواند جلوی انحراف خیلی از قراردادها، معاملات و مناقصات را بگیرد. نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس حتماً به موضوع انتشار قراردادها و معاملات دستگاه‌های دولتی ورود خواهد کرد، اضافه کرد: از مسؤولان دولتی توضیح خواهیم خواست که چرا در 3 سال اخیر از شفاف‌سازی قراردادهای دستگاه‌های دولتی اجتناب شده است؟

حکم وزیر علوم برای بازداشتی فتنه 88
با حکم وزیرعلوم یکی از بازداشت‌شدگان فتنه 88، مسؤول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکزآموزش عالی شد.به گزارش فارس، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجرای ماده ۳۴ آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان، با صدور حکمی حسن عابدی جعفری را به سمت نماینده وزیر و مسؤول هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و هماهنگ‌کننده هیات‌های انتظامی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منصوب کرد. حسن عابدی‌جعفری، از اعضای ارشد ستاد یکی از سران فتنه و از مشاوران وی بود که سال 88 بازداشت شده بود.
 


Page Generated in 0/0073 sec