printlogo


کد خبر: 159658تاریخ: 1395/4/6 00:00
اخبار

واکنش سرمربی بلژیک
به سیگاری بودن ستاره تیمش
سرمربی تیم‌ملی فوتبال بلژیک با وجود آنکه از سیگاری بودن ستاره تیمش باخبر است اما واکنشی متفاوت در این زمینه داشت. راجا ناینگولان از بهترین بازیکنان بلژیک در یورو 2016 فرانسه بوده است. او در دیدار اخیر بلژیک موفق شد با شوتی سرکش دروازه سوئد را باز کند تا شاگردان مارک ویلموتس به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کنند. نکته بسیار عجیبی که درباره ناینگولان وجود دارد این است که او یک سیگاری است، این در حالی است که در میدان تلاش بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد و از جنگنده‌ترین بازیکنان فوتبال اروپاست و همین هم باعث شده مشتریان زیادی داشته باشد. نکته جالب‌تر اینکه مارک ویلموتس، سرمربی بلژیک می‌داند که ناینگولان سیگاری است با این حال واکنشی متفاوت به این موضوع داشت و گفت: بله! می‌دانم ناینگولان سیگاری است اما تا زمانی که او در مستطیل سبز عملکرد خوبی از خود نشان دهد مشکلی با این موضوع نخواهم داشت. او خود می‌داند که سیگار کشیدن تا چه اندازه روی فوتبال او تاثیر خواهد گذاشت به همین خاطر من نمی‌خواهم دخالتی در این زمینه داشته باشم. تیم‌ملی فوتبال بلژیک در مرحله حذفی رقابت‌های یورو 2016 به مصاف مجارستان خواهد رفت.

شرط مظلومی برای فسخ قرارداد با استقلال
سرمربی فصل گذشته استقلال خواهان تسویه حساب و سپس فسخ قرارداد با این تیم شد. به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال روز شنبه جلسه‌ای را با بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی‌های پایتخت جهت فسخ قرارداد خود برگزار کرد اما در این جلسه قرارداد فسخ همکاری امضا نشد، چرا که پرویز مظلومی شرط فسخ قرارداد خود با استقلال را دریافت مطالباتش از آبی‌های پایتخت عنوان کرده است. به این ترتیب استقلالی‌ها باید مطالبات مظلومی را به او پرداخت کنند تا قرارداد وی با این تیم فسخ شود تا بتوانند قرارداد علیرضا منصوریان را با استقلال ثبت کنند.

رضائیان از 2 روز دیگر در تمرینات پرسپولیس
مدیر برنامه‌های رامین رضائیان می‌گوید این بازیکن از 2 روز دیگر در تمرینات شرکت می‌کند.مدیر برنامه‌های رامین رضائیان درباره آخرین وضعیت این بازیکن اظهار کرد: مطمئنا این بازیکن ظرف 3-2 روز آینده در تمرینات تیمش حاضر می‌شود و مشکلی وجود ندارد. وی درباره غیبت رضائیان در تمرینات پرسپولیس هم گفت: رامین درگیر بیماری پدرش بود و در حال حاضر در شمال بسر می‌برد. همه می‌دانند که رامین رابطه بسیار نزدیکی با پدرش دارد و به دلیل بیماری او نتوانست چند روزی در تمرینات شرکت کند. او افزود: رامین رضائیان همراه با پرسپولیس به اوکراین خواهد رفت و از آنجایی که رابطه بسیار نزدیکی با آقای طاهری دارد مطمئنا مشکلی برای حضور در تمرینات نخواهد داشت. آقای طاهری همیشه مثل یک پدر با بازیکنان رفتار می‌کند.

تدابیر برزیل برای جلوگیری  از حملات تروریستی
کمیته برگزاری ریو 2016 در پروژه‌ای خود را آماده کنترل حملات تروریستی احتمالی در زمان برگزاری المپیک ریودوژانیرو کرده است. به نقل  از سایت ریو 2016، کمیته برگزاری ریو قرار است کارمندان سرویس‌های عمومی از جمله حمل‌ونقل را آماده کند تا در صورت دیدن رفتارهای شک‌برانگیز در زمان برگزاری بازی‌های ریو، اقدامات لازم را انجام دهد. در این پروژه تاکنون 500 نفر آموزش دیده‌اند و قرار است یک اپلکیشن نیز آماده شود تا پلیس فدرال برزیل بلافاصه از مکان اتفاقات باخبر شود. برزیل بدین شکل خود را آماده می‌کند تا از حملات تروریستی احتمالی در زمان برگزاری بازی‌های ریو جلوگیری کند.  در زمان برگزاری بازی‌های ریو 2016، همچنین یک مرکز ضدتروریستی نیز راه‌اندازی خواهد شد. در این مرکز، مسؤولان امنیتی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، کانادا، بلژیک، فرانسه، انگلیس، آرژانتین و پاراگوئه نیز حضور خواهند داشت.

قرعه‌کشی دشوار تیم‌های آفریقایی در راه جام‌جهانی
از میان 3 تیم الجزایر، کامرون و نیجریه یک تیم فرصت حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ را به دست خواهد آورد.این 3 تیم به همراه زامبیا در یک گروه قرار گرفته‌اند.  نحوه صعود تیم‌های آفریقایی به جام‌جهانی بدین شرح است که از هر گروه فقط یک تیم به جام‌جهانی صعود می‌کند بنابراین 2 تیمی که در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشتند در دوره آینده این رقابت‌ها حضور نخواهند داشت.


Page Generated in 0/0338 sec