printlogo


کد خبر: 160499تاریخ: 1395/4/26 00:00
اخبار

جواد نکونام از فوتبال خداحافظی کرد
کاپیتان پیشین تیم‌ملی کشورمان از فوتبال خداحافظی کرد. جواد نکونام با انتشار بیانیه‌ای از فوتبال خداحافظی کرد.  او در بخشی از نامه خداحافظی‌اش آورده است: «بچه که بودم وقتى می‌گفتند کفش‌هایش را آویخت فکر می‌کردم باید کفش‌هایم را از جایى آویزان کنم ولى بعدها فهمیدم با آویزان کردن کفش خیلى از آرزوهایت هم آویخته خواهد شد. ساعت از حول و حوش 2 بامداد گذر کرده... دور از هیاهوی شهر و تمام سال‌های حضور روی زمین چمن، به این فکر می‌کنم که قصه فوتبالم قرار است امروز 25 تیرماه سال 95 به پایان برسد. این یک پایان همیشگی نیست. من خیلى زود باید به دنیاى جدیدى در کار حرفه‌اى پا بگذارم و باز هم به فوتبال بازمی‌گردم اما خداحافظی‌هایی هستند که بدون بازگشتند و مثل یک درد برای همیشه روی قلب ما باقی می‌مانند. به گمانم شما هم امروز مثل من، هنوز خداحافظی هادی نوروزی و مهرداد اولادی را باور نکرده‌اید. شاید شما هم فکر می‌کنید هنوز خداحافظی ناصر حجازی، احدی، همایون بهزادی، مجید سبزی، غلامحسین مظلومى و همه آن چهره‌های به یادماندنی، یک دروغ است. دروغی که نمی‌توانیم آنها را باور کنیم». عنوان شده او بزودی به عنوان دستیار کی‌روش شروع به فعالیت می‌کند.

دل‌بوسکه از دعوت نکردن کاستا پشیمان نیست
ویسنته دل‌بوسکه مدعی شده به خاطر دعوت نکردن دیگو کاستا به تیم‌ملی خودش را سرزنش نمی‌کند.  او بعد از استعفا از سمت مربیگری اسپانیا در گفت‌وگویی با آ.اس درباره این موضوع گفت: «رفتم چون 8 سال مربی این تیم بودم. ماجراجویی طولانی‌ای بود و زمان لازم برای هر کاری را داشتم. می‌توانستیم برنده باشیم، شاید هم بازنده. زمان من تمام شده بود و فکر می‌کنم زمانش رسیده فرد دیگری این کار را انجام دهد. حتی اگر قهرمان یورو می‌شدیم هم همین کار را می‌کردم. البته انتظار داشتیم در یورو بیشتر از این پیشروی کنیم اما مقابل یک ایتالیای خیلی قوی بازی کردیم و در سطح آنها نبودیم». دل‌بوسکه در نهایت درباره اینکه آیا به خاطر دعوت نکردن کاستا خودش را سرزنش می‌کند یا نه؟ گفت: «نه! به هیچ‌وجه. در آینده هم این کارم را فراموش نمی‌کنم. او بازیکنی باانگیزه است و همان طور که گفتم همیشه می‌خواهد برنده باشد اما خودم را سرزنش نمی‌کنم».

ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد
و فرنگی اعلام شد
فدراسیون کشتی ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های المپیک را اعلام کرد.  به نقل از فدراسیون کشتی، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد ظهر روز جمعه با حضور دکتر سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و اعضا برگزار شد و ترکیب تیم‌ملی در رقابت‌های المپیک 2016 برزیل مشخص شد.  مقرر شد با توجه به کوتاه بودن زمان باقیمانده تا آغاز المپیک، نفرات برتر اوزان المپیکی بر مبنای رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی و سوابق و کارنامه حضور در میادین خارجی کشتی‌گیران مدعی (بند 12 از بخش توضیحات فرآیند انتخابی تیم‌های ملی) در هر وزن به ترتیب ذیل
معرفی شوند:
57 کیلوگرم: حسن رحیمی
65 کیلوگرم: میثم نصیری
74 کیلوگرم: حسن یزدانی
85 کیلوگرم: علیرضا کریمی‌ماچیانی
97 کیلوگرم: رضا یزدانی به عنوان گزینه اول برای پوشیدن پیراهن تیم‌ملی خواهد بود. در صورتی که نامبرده نتواند تا زمان اعزام به رقابت‌های المپیک به شرایط مناسب حضور در مسابقات برسد، امیر محمدی به‌عنوان نفر جایگزین اعزام خواهد شد. کادر فنی موظف است تا زمان مقرر گزارش نهایی خود را به شورای فنی ارائه کند.
125 کیلوگرم: کمیل قاسمی
همچنین ترکیب تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌ها که روزهای 24 تا 26 مردادماه برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
59 کیلوگرم: حمید سوریان
66 کیلوگرم: امید نوروزی
75 کیلوگرم: سعید عبدولی
85 کیلوگرم: حبیب‌الله اخلاقی یا رامین طاهری
98 کیلوگرم: قاسم رضایی
130 کیلوگرم: بشیر باباجان‌زاده
 


Page Generated in 0/0045 sec