printlogo


کد خبر: 160528تاریخ: 1395/4/26 00:00
پلیس

رئیس پلیس سایبری اعلام کرد
دستگیری سازنده کلیپ‌های جعلی پلیسی
رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه‌سازان فضای مجازی، از شناسایی سازنده کلیپ‌های دروغین علیه پلیس خبر داد. به گزارش میزان، سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس سایبری کشور با اشاره به انتشار چندین ویدئوی دروغین از رفتار پلیس با مردم در شبکه‌های اجتماعی، گفت: بتازگی ویدئویی تحت عنوان و ادعای «تجاوز به دختر بازداشت شده توسط ماموران پلیس با واژگونی خودروی گشت ارشاد در زیر پل سیدخندان» منتشر شده که تمام این کلیپ‌ها دروغین و ساختگی است. رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد: بررسی‌ها نشان داد، فیلم منتشر شده واژگونی خودروی گشت ارشاد مربوط به سال ۱۳۸۸ و محل وقوع آن «پل حافظ» است که فتنه‌گران پس از مشاهده ماموران بی‌دفاع نیروی انتظامی و با سوءاستفاده حضور جمعیت در محل، خودرو را واژگون کرده‌اند. وی از شناسایی عامل اصلی انتشار این تصاویر خبر داد و افزود: این افراد به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند چهره پلیس را مخدوش کنند.

کنترل نامحسوس ورودی‌ها و خروجی‌های تهران
جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا از به کارگیری تمام ابزارها برای کنترل محسوس و نامحسوس ورودی‌ها و خروجی‌های پایتخت برای مبارزه با قاچاقچیان کالا خبر داد. سردار مسعود منفرد، جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر استفاده پلیس از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: از تمام ابزارهای موجود برای مبارزه با قاچاق کالا و همچنین برخورد با قاچاقچیانی که مبادرت به انتقال کالاهای قاچاق به شهرهای مقصد از جمله تهران می‌کنند استفاده می‌کنیم. جانشین رئیس پلیس آگاهی ناجا به تسنیم عنوان کرد: در حال حاضر ورودی‌ها و خروجی‌های شهر تهران با ایست‌ بازرسی‌های آشکار و همچنین بازرسی‌های نامحسوس کنترل می‌شود. وی خاطرنشان کرد: تمام دوربین‌های موجود در شهرها و جاده‌های کشور در اختیار پلیس قرار دارد و هر کدام برای اهداف مشخصی به کارگرفته می‌شود اما در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تمام امکانات موجود استفاده خواهیم کرد.

سرقت 4هزار  سیمکارت در اداره پست
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کارمندان اداره پست یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران که با همکاری کارمند سابق این اداره اقدام به ربودن 4هزار سیمکارت هدیه کرده بودند، خبر داد. سردار محسن خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران درباره دستگیری تعدادی از کارکنان اداره پست شهریار به دنبال سرقت حدود 4 هزار سیمکارت هدیه گفت: مدتی قبل گزارشی مبنی بر سرقت تعداد زیادی سیمکارت تلفن همراه از اداره پست شهریار دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار پلیس غرب استان تهران قرار گرفت. فرمانده انتظامی غرب استان تهران به ایسنا عنوان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس و در بازرسی از محل، مشخص شد که سارق یا سارقان با اطلاع از محل نگهداری سیمکارت‌ها، اقدام به قطع دوربین‌های مداربسته محل کرده و با تخریب محل نگهداری آنها دست به سرقت این سیمکارت‌ها زده‌اند. خانچرلی با بیان اینکه در پیگیری‌های نهایی مشخص شد یکی از افرادی که در گذشته در این اداره مشغول به کار بوده، با در اختیار داشتن کلید و همدستی چند کارمند اداره پست، اقدام به قطع برق و از کار انداختن دوربین‌های این اداره کرده است، خاطرنشان کرد: این افراد پس از آن 4 هزار سیمکارت هدیه را به سرقت برده و قصد فروش آن در بازار را داشتند. به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران، در جریان این پرونده 7 نفر شامل سارق، همدستان و مالخرانی که مبادرت به خرید این سیمکارت‌ها کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند و کارمندان اداره پست نیز پس از دستگیری در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


Page Generated in 0/0051 sec