printlogo


کد خبر: 160534تاریخ: 1395/4/26 00:00
سرخط خبر

 رئیس سازمان چای کشور از پرداخت
5/18 میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: در حال حاضر مجموعه مطالبات پرداختی چایکاران به
۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.
  هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه قرارداد ساخت
۵ هزار مگاوات نیروگاه به ارزش 3 میلیارد دلار توسط شرکت ترکیه‌ای دارای مصوبه شورای اقتصاد است، گفت: به سازمان بازرسی کشور پاسخ می‌دهیم.
 علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی از اختلاف نظر بانک مرکزی و سازمان حسابرسی بر سر فرمت جدید صورت مالی بانک‌ها خبر داد و گفت: سازمان حسابرسی باید در این‌باره انعطاف نشان دهد.
 حسین سلیمی، رئیس انجمن سرمایه‌گذاری مشترک ایران گفت: پس از اجرای برجام تاکنون مجوز حدود 3 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی مستقیم بویژه برای کشورهای اروپایی در ایران صادر شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال
8 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی مستقیم در کشور انجام شود.
 رئیس سازمان بورس گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ شرکت و ۵۰۰ نهاد مالی در بازار سرمایه با بیش از ۵۶۰ هزار میلیارد تومان ارزش حضور دارند.
 وزیر نیرو از مذاکره با شرکت‌های زیمنس آلمان و رولزرویس انگلیس برای ساخت و راه‌اندازی نیروگاه‌های مقیاس کوچک و تولید پراکنده برق در ایران خبر داد.
 صادرات پسته در‌ بهار امسال با افزایش
۲۶ درصدی وزنی و ۲۷ درصدی ارزشی به رقم ۱۳۷ میلیون و ۶۰ هزار دلار رسیده است.
 دبیر انجمن برنج کشور با اشاره به برداشت برنج از اواسط هفته آینده گفت: امسال میزان تولید حداقل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتن خواهد بود.
 صادرات رنوی فرانسه به ایران در ۶ ماهه اجرای توافق هسته‌ای 5/3 برابر شده و به بیش از ۳۴ هزار دستگاه رسیده است. رنوی فرانسه در 6 ماه نخست 2016 بالغ بر 8650 دستگاه خودرو روانه بازار ایران کرده است.
 مهر نوشت: ایران با فروش یک محموله نفت به لهستان، رسما وارد بازار عربستان شد و پیش‌بینی می‌شود بزودی بشکه‌های نفت ایران دست‌کم در پالایشگاه‌های ۱۰ کشور بلوک شرق اروپا مصرف شود.


Page Generated in 0/0053 sec