printlogo


کد خبر: 160885تاریخ: 1395/5/2 00:00
اخبار

بهانه‌جویی سعودی: در مالزی هم بازی نمی‌کنیم
اختلاف 2 فدراسیون فوتبال عراق و عربستان دوباره اوج گرفته است. عربستانی‌ها بعد از آنکه اعلام کردند در ایران با عراق بازی نمی‌کنند، با برگزاری مسابقه در کشور مالزی هم مخالفت کردند.  به گزارش مهر، فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرده با درخواست عربستان برای تغییر دومین زمین بی‌طرف بازی 2 تیم مخالف است. عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق چند روز پیش سفری به اردن داشت تا با مسؤولان فدراسیون فوتبال عربستان بر سر انتخاب زمین بی‌طرف برای بازی 2 تیم گفت‌وگو کند.  فدراسیون فوتبال عراق در این باره اعلام کرد: «احمد الخمیس، دبیر فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال قانع کردن عراق برای لغو بازی رفت دو تیم در کشور مالزی و انتخاب یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس برای میزبانی از دیدار عراق و عربستان بود. فدراسیون عراق هم با این موضوع مخالفت کرد، چرا که هم کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم فیفا بعد از رد میزبانی این مسابقه در ایران، برگزاری آن در کشور مالزی را تایید کرده بودند».  مسؤولان فدراسیون فوتبال عراق همچنین در این گفت‌وگوها تاکید کرده‌اند باید بازی برگشت عراق و عربستان همانند بازی رفت در زمین بی‌طرف برگزار شود. فدراسیون فوتبال عراق، شهر مشهد را برای برگزاری مسابقات خود در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام‌جهانی روسیه جز بازی با عربستان انتخاب کرده است.

شهباززاده به آلانیا اسپور پیوست
مهاجم فصل قبل تیم فوتبال استقلال با امضای قراردادی رسما به آلانیا اسپور ترکیه پیوست تا بعد از رامین رضاییان، دومین ایرانی لیگ ترکیه لقب بگیرد.  به‌ گزارش ‌ایسنا، سجاد شهباززاده، مهاجم فصل گذشته استقلال که پیش از این نیز در تیم فوتبال سایپا عضویت داشت، در نهایت تصمیم گرفت از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا شود و به عضویت آلانیا اسپور ترکیه درآید. شهباززاده اکنون بعد از رامین رضاییان، دومین ایرانی لیگ ترکیه است. این مهاجم 26 ساله، فصل گذشته در 27 بازی برای تیمش موفق شد 9 گل به ثمر برساند.  آلانیا اسپور که از قبل به دنبال جذب یک مهاجم بود، در نهایت با جلب رضایت سران استقلال، این بازیکن را به خدمت گرفت.

مایلی‌کهن سرمربی ملوان شد
ظهر روز پنجشنبه و بعد از توافق با مدیرعامل باشگاه، محمد مایلی‌کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان شد. محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران هدایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را در دست گرفت. وی که مذاکرات نهایی خود را با مدیران این تیم به انجام رساند پس از توافق با احمد دنیامالی و مسعود رضاییان سکان هدایت انزلی‌چی‌ها را در دست گرفت.  وی پس از این موضوع بر سر تمرینات این تیم حاضر شد و اولین جلسه تمرینی شاگردان جدید خود را زیر نظر گرفت؛ تمرینی که احمد دنیامالی، رئیس هیات‌مدیره ملوانان نیز در آن حضور یافت. در میان بازیکنان ملوان سعید یوسف‌زاده که قراردادش با ملوانی‌ها به اتمام رسیده بود نیز حضور داشت.  پیش از مایلی‌کهن، فرهاد پورغلامی، محمد احمدزاده، منصور ابراهیم‌زاده و نادر عزت‌اللهی گزینه‌هایی بودند که با مدیران ملوان مذاکره کردند اما در نهایت نتوانستند روی نیمکت این تیم بنشینند.

ردپای 3 فوتبالیست مشهور در پاتوق بدنام
در اعترافات کارکنان یک رستوران تعطیل شده در فرحزاد، به نام 3 فوتبالیست سرشناس هم اشاره شده است.رستورانی در منطقه فرحزاد تهران پاتوق زنان خیابانی و بدکاره شده بود و بچه‌پولدارها با ماشین‌های آخرین مدل با مراجعه به این رستوران و گشت در محوطه آن روسپی‌های چندمیلیونی را انتخاب می‌کردند و با خود می‌بردند. این رستوران مورددار با حکم قضایی تعطیل و مجوزش باطل شد اما از آنجا که به محل رفت‌وآمد زنان بدکاره تبدیل شده بود، گویا ماموران پرونده‌اش را به راحتی نبستند و شروع به بازجویی از مدیران و کارکنان این رستوران کردند. حالا یک منبع موثق می‌گوید: «در اعترافات کارکنان این رستوران که مدیران آن را هم مجاب به افشای حقیقت کرد، به نام سه ستاره فوتبال هم اشاره شده که به این محل رفت و آمد داشتند حتی با برخی زنان بدکاره هم در ارتباط بودند. این فوتبالیست‌ها در ساعاتی از روز که محوطه رستوران خلوت بود، به این محیط مراجعه می‌کردند و یکی از آنها حتی متهم است به کمک به اسکان برخی روسپی‌های این پاتوق!» گویا پرونده همچنان باز است، به همین دلیل نمی‌توان اطلاعات دقیقی از تخلفات این فوتبالیست‌ها که نام‌شان در پرونده پاتوق زنان بدکاره قیمت بالا! آمده است، ارائه کرد.
 


Page Generated in 0/0069 sec