printlogo


کد خبر: 160886تاریخ: 1395/5/2 00:00
اخبار مهم فصل جابه‌جایی تابستانی
از خرید جدید رئال تا توافق نهایی پوگبا با منچستریونایتد

روزنامه اکیپ فرانسه از توافق نهایی پوگبا با منچستریونایتد خبر داد، جواهر رئال بتیس رسما به رئال‌مادرید پیوست، کاپیتان اینتر در آستانه پیوستن به آرسنال است، نگردو رسما به میدلزبورو پیوست، گومز رسما از بشیکتاش جدا شد و جدایی قطعی گوتزه از بایرن‌مونیخ و بازگشت او به دورتموند با 23 میلیون یورو؛ مهم‌ترین اخبار فصل جابه‌جایی تابستانی در شبانه‌روز اخیر است که در گزارشی به آنها می‌پردازیم.  به گزارش شفقنا ورزشی، فصل جابه‌جایی تابستانی به روزهای حساس خود نزدیک شده است و با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل بدنسازی و شروع بازی‌های دوستانه، تیم‌ها به دنبال آن هستند با جذب بازیکنان جدید نقاط ضعف خود را برطرف کنند تا با آمادگی بیشتری در فصل جدید به میدان روند.  در این گزارش می‌خواهیم به مهم‌ترین اخبار فصل جابه‌جایی تابستانی در 24 ساعت اخیر بپردازیم.
پوگبا به منچستریونایتد پیوست
با وجود آنکه رسانه‌های ایتالیایی از رد پیشنهاد 100 میلیون یورویی منچستریونایتد برای جذب پل پوگبا نوشتند اما روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد پوگبا با شیاطین‌سرخ به توافق نهایی رسید و بزودی خبر انتقال او اعلام خواهد شد.  به نوشته اکیپ، پوگبا علاقه زیادی برای بازگشت به منچستریونایتد دارد و همین باعث شده سران یوونتوس هم با جدایی او موافقت کنند. همسر مورینیو هم با منتشر کردن عکسی، پیوستن پوگبا به شیاطین‌سرخ را تایید کرد.  در این عکس، نام نفراتی از منچستریونایتد که قرار است به چین سفر کنند نوشته شده است و جالب اینکه نام پوگبا هم در آنها دیده می‌شود که این نشان می‌دهد آقای خاص به جذب پوگبا امیدوار است و به احتمال خیلی زیاد او را جذب خواهد کرد.
جواهر رئال بتیس به رئال‌مادرید پیوست
رئال‌مادرید به جذب بازیکنان جوان و بااستعداد ادامه می‌دهد و این بار با ستاره 18 ساله رئال بتیس که آینده درخشانی در انتظار او است به توافق نهایی رسید.  تونی سیگورا تنها 18 سال سن دارد.  او در سال 2012 به رئال بتیس پیوست و فصل قبل به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کرد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد. سیگورا در پست هافبک بازیساز بازی می‌کند.  او با رئال‌مادرید قرارداد امضا کرد اما از زمان و رقم این قرارداد سخنی به میان نیامده است.
گومز رسماً از بشیکتاش جدا شد
ماریو گومز، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان با وجود آنکه باشگاه بشیکتاش علاقه زیادی به ادامه همکاری با او داشت تصمیم گرفت این تیم را ترک کند. این مهاجم بلندبالا در پیامی که در صفحه اجتماعی خود گذاشت جدایی از بشیکتاش را تایید کرد. گومز از لیگ جزیره و لالیگا پیشنهاد دارد و به همین خاطر تصمیم گرفت لیگ ترکیه را ترک کند.
گوتسه به دورتموند بازگشت
کارل هاینس رومنیگه، رئیس اجرایی باشگاه بایرن‌مونیخ از جدایی ماریو گوتسه و بازگشت این بازیکن به بروسیا دورتموند خبر داد. او در گفت‌وگویی که با شبکه ZDF آلمان داشت، گفت: با باشگاه دورتموند بر سر انتقال ماریو گوتسه به توافق نهایی رسیدیم و بزودی این بازیکن رسما به رسانه‌ها معرفی می‌شود.   باشگاه بایرن‌مونیخ از گوتسه به خاطر زحماتی که کشید تشکر و برای او آرزوی موفقیت می‌کند. گوتسه 3 سال پیش با 37 میلیون یورو از دورتموند راهی بایرن‌مونیخ شد اما نتوانست در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد و به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده بود.  او تصمیم گرفت دوباره راهی دورتموند شود به این امید که به روزهای اوج خود بازگردد.  رسانه‌های آلمانی رقم بازگشت گوتسه به دورتموند را 23 میلیون یورو اعلام کردند.
نگردو رسماً به میدلزبورو پیوست
آلوارو نگردو، مهاجم والنسیا تصمیم گرفت به لیگ برتر انگلیس بازگردد.  او بعد از نمایش ناامیدکننده‌ای که با والنسیا داشت از این تیم جدا شد و با میدلزبورو به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد تا شاگرد ایتور کارانکا، دستیار سابق مورینیو شود. نگردو سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد.  او پیش از این با پیراهن منچسترسیتی به میدان رفت اما در این تیم هم نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.
آرسنال در آستانه نخستین خرید خود
مائورو ایکاردی در آستانه توافق با آرسنال است.  این بازیکن آرژانتینی که بازوبند کاپیتانی اینتر را بر بازو می‌بندد برای توافق و مذاکره با باشگاه آرسنال وارد لندن شده است و همسر او قبل از این سفر از توافق او با توپچی‌ها سخن به میان آورد.  روزنامه گاردین انگلیس نه تنها از توافق آرسنال با ایکاردی سخن به میان آورد بلکه رقم این انتقال را هم 40 میلیون یورو اعلام کرد. علاوه بر آرسنال تیم‌های دیگری مثل یوونتوس، تاتنهام و چلسی هم به جذب ایکاردی علاقه داشتند اما در نهایت این توپچی‌ها بودند که این بازیکن آرژانتینی را جذب کردند.
 


Page Generated in 0/0066 sec