printlogo


کد خبر: 160890تاریخ: 1395/5/2 00:00
رویدادها

فروزش «پیش از بستن چمدان» را می‌سازد
ابراهیم فروزش فیلمنامه‌ای با نام «پیش از بستن چمدان» را به نگارش درآورده و قرار است خودش هم آن را کارگردانی کند. به گزارش مهر، علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده سینما در این‌باره گفت: ابراهیم فروزش، فیلمنامه‌ای با نام «پیش از بستن چمدان» را با اقتباس از کتابی به همین نام به نویسندگی مینو کریم‌زاده به نگارش درآورده است. وی ادامه داد: این فیلمنامه به طور کامل نوشته شده و خود فروزش کارگردانی آن را برعهده خواهد گرفت. سبط‌احمدی با اشاره به موضوعاتی که در این فیلم به آنها پرداخته می‌شود، توضیح داد: این فیلم درباره دختران نوجوان و جوان در جامعه است و به مباحثی چون پرهیز از مهاجرت‌های کورکورانه، تعلقات خانوادگی و معضلات اجتماعی می‌پردازد.

«حسن کچل» زنده می‌شود
مژگان شیخی از نگارش مجموعه 6 ‌جلدی «قصه‌های حسن کچل»‌ خبر داد. به گزارش ایسنا، «قصه‌های حسن کچل»  مجموعه‌ای است  که کاراکتر اصلی این اثر فولکوریک وارد سایر افسانه‌ها و داستان‌های ایرانی می‌شود و رخدادهای تازه‌ای را خلق می‌کند. «حسن‌کچل و چوپان دروغگو»، «حسن‌کچل و کدو قلقله‌زن»، «حسن‌کچل و بزبز قندی»،‌ «حسن‌کچل و کله کدویی»، «حسن‌کچل و قبای سنگی» و «حسن‌کچل و ماه‌پیشونی» عنوان‌های فرعی این مجموعه  6 جلدی‌ است که قرار است از سوی انتشارات ذکر راهی بازار شود. به گفته شیخی، کارتصویرگری  این مجموعه را سمیه ‌علی‌پور در تعامل مستقیم  با او انجام داده و از این حیث نیز کاری قابل تامل است.

در مجمع شاعران اهل بیت(ع) صورت می‌گیرد
نقد و بررسی «دلواپسی‌های اویس» جواد محمدزمانی
هشتمین جلسه از سلسله جلسات نقد کتاب در مجمع شاعران اهل‌بیت(علیهم‌السلام) برگزار خواهد شد.
به گزارش تسنیم، هشتمین جلسه از سلسله جلسات نقد کتاب که هربار به نقد و بررسی یک مجموعه در حوزه شعر آیینی می‌پردازد، به بررسی کتاب «دلواپسی‌های اویس»  اثر جواد محمدزمانی اختصاص خواهد یافت. این جلسه دوشنبه 4 مردادماه 95 از ساعت 17:30 در محل مجمع شاعران اهل بیت، واقع در تهران، خ آزادی، بعد از پل یادگار امام، جنب خ حبیب‌الله، خ حبیب‌زادگان، پلاک6، واحد یک برگزار خواهد شد.

مهران رنجبر:
«دورهمی» روحیه نقدپذیری را در جامعه افزایش داده است
مهران رنجبر، بازیگر مجموعه «دورهمی» گفت: خندیدن در زمان اجرا جزئی از کار و جذابیت‌های بازی در «دورهمی» به شمار می‌رود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این بازیگر ضمن اشاره به بالا رفتن ظرفیت نقدپذیری در جامعه، اظهار داشت: برنامه خوب «دورهمی» و مسائلی که در آن مطرح می‌شود، باعث شده تا روحیه نقدپذیری در جامعه افزایش یابد و مردم بیشتر روی اخلاق و رفتارهایشان محتاط شوند و با مشکلات بهتر برخورد کنند. وی ادامه داد: نحوه اجرای مدیری آنقدر دلچسب است که ناخودآگاه روی مردم تاثیرات شگرفی می‌گذارد و در زندگی شخصی‌شان از آن بهره می‌برند. رنجبر درباره بازی در این مجموعه اظهار داشت: بازی در این برنامه کار بسیار دشواری بود، بویژه که تجربه بازی در ژانر طنز را نداشتم و می‌ترسیدم در کار طنز بی‌نمک شوم و مخاطبان با این نوع بازی من ارتباط برقرار نکنند. بازیگر مجموعه تلویزیونی «آوای باران» گفت: همراهی‌های مهران مدیری و سیامک انصاری باعث شد تا خودم را پیدا کنم، خوشحالم که کار طنز در تلویزیون را با این برنامه شروع کردم و امیدوارم نقشم برای مخاطبان قابل قبول باشد. رنجبر درباره سخت‌ترین سکانس بازی در «دورهمی» تصریح کرد: یکی از سخت‌ترین سکانس‌ها در دورهمی قسمت شعرخوانی الیکا عبدالرزاقی بود که بشدت خودمان را کنترل می‌کردیم که نخندیم و در نهایت هم نتوانستیم و همه به خنده افتادیم. آن سکانس یکی از لذتبخش‌ترین و البته خاطره‌انگیز‌ترین اتفاقات دوران کار برایم بود. وی خاطرنشان کرد: پشت صحنه بسیار صمیمی و عالی داریم و این را بخوبی می‌شود از ارتباط دوستان روی صحنه درک کرد. هر پروژه‌ای نیازمند یک پشت صحنه خوب و صمیمی است تا بازیگران بخوبی با کار مرتبط شوند که خدا را شکر ما این فضا را داریم.




 


Page Generated in 0/0061 sec