printlogo


کد خبر: 160913تاریخ: 1395/5/2 00:00
سرخط خبر

 حسن امیری، رئیس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: در حال حاضر آن دسته از شرکت‌هایی که فرآیند تجدید ارزیابی دارایی‌ها و ثبت آن در دفاتر حسابداری را در سال مالی 94 انجام داده می‌توانند از معافیت مالیاتی استفاده کنند.
 عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارمزد جایگاهداران سی‌ان‌جی هم‌اکنون مناسب است و برنامه‌ای برای افزایش آن نیست.
 از دیروز سهمیه سوخت خودروهای سنگین گازوئیل‌سوز فاقد بیمه شخص ثالث حذف شود که براین اساس 54 هزار خودرویی که برای دریافت بیمه اقدام نکرده‌اند، نمی‌توانند سوختگیری کنند.
 محمدرضا ساروخانی، معاون امور سرمایه‌گذاری و بین‌الملل بانک سینا گفت: برای مجامع عمومی ۱۴ بانک که صورت‌های مالی آنها براساس فرمت IFRS تنظیم نشده است ۲ هفته تنفس اعلام شد.
 خزانه‌داری کل کشور اعلام کرد: حقوق تیرماه دانشگاه‌های علوم پزشکی و دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم از طریق سیستم پایا بانک مرکزی و خزانه به طور مستقیم به حساب‌های کارکنان دولت واریز شد.
 یونس عساکره، یکی از کارگران پتروشیمی بوعلی ماهشهر ۲ روز از حقوق ماهانه خود را برای بازسازی و جبران خسارات آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی ماهشهر اختصاص داده است.
 مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه در مرحله جدید همکاری این شرکت با سوزوکی ژاپن علاوه بر ویتارای جدید، 2 محصول جدید «سیاز» و «بالنو» نیز به صورت مشترک تولید و به بازار عرضه خواهد شد، گفت: ۲۸شرکت زیرمجموعه ایران‌خودرو واگذار خواهد شد.
 رئیس مرکز ملی فرش ایران به مردم هشدار داد: در ماه‌های اخیر نمایشگاه‌هایی در اماکنی چون مصلای تهران، کاخ سعدآباد و نیاوران، موزه فرش و تالار حجاب بدون دریافت مجوز از این مرکز برگزار شده که مورد تایید ما نیست و مردم مراقب سوءاستفاده‌ها و دلال‌بازی‌ها باشند.
 شاخص کل بورس در معاملات تیر امسال با ۱۸۹۹ واحد افزایش نسبت به ماه قبل معادل 62/2 درصد رشد، به رقم ۷۴ هزار و ۵۱۴ واحد رسید.
 


Page Generated in 0/0069 sec