printlogo


کد خبر: 160922تاریخ: 1395/5/2 00:00
کوتاه و گویا

  موزه علوم و فناوری در ادامه سلسله نمایشگاه‌های موزه علوم در ایستگاه‌های مترو به مدت یک هفته از تاریخ یک الی 7 مردادماه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با برگزاری نمایشگاه سیار در ایستگاه متروی امام خمینی پذیرای علاقه‌مندان است.
  دومین جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران با شعار «ایرانی می‌تواند» و با هدف معرفی نماد ملی ایرانیان در سطح کشور و عرصه بین‌المللی با استفاده از زبان هنر در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.
  علی حیدری، معاون فرهنگی – اجتماعی شهرداری منطقه 7 از ارائه خدمات ویژه به معلولان خبر داد و گفت: طرح شناسایی و معرفی معلولان نیازمند به بهزیستی در این منطقه اجرا می‌شود. همچنین محمود افراخته، شهردار ناحیه 2 شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه رویکرد شهردار تهران تبدیل کردن شهرداری از یک سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی است، افزود: همراه سرای جوادالائمه در منطقه 6 بر همین اساس احداث و طی 10 ماه گذشته به بیش از 5 هزار نفر خدمت‌رسانی کرده است.
  مراسم معارفه 3 تن از معاونان شرکت بهره‌برداری متروی تهران با حضور محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت مترو برگزار شد و حجت‌الله حسام به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی، مهدی یحیی‌پور به سمت سرپرستی معاونت منابع انسانی و همچنین محمدبنی ‌حسن به سمت سرپرستی معاونت فرهنگی و اجتماعی این شرکت منصوب شدند.


Page Generated in 0/0065 sec