printlogo


کد خبر: 160926تاریخ: 1395/5/2 00:00
اخبار

روایت کدخدایی از روز پرکار آیت‌الله جنتی در خبرگان
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از جلسه روز پنجشنبه هیات‌رئیسه خبرگان را منتشر کرد. به گزارش تسنیم، اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های ششگانه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بتازگی انتخاب شدند که عباسعلی کدخدایی، رئیس و مشاور حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از همراهی‌اش با اعضای خبرگان در سفر به شهر قم منتشر کرد. وی در این باره نوشت: طبق اعلام قبلی هیات‌رئیسه مجلس خبرگان جلسه داشت. همچنین قرار بود کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شود و هیات‌رئیسه آنها نیز انتخاب شوند که این کار انجام شد و اخبار آن را از رسانه‌ها شنیدید. روز پرکاری بود، من حدود ساعت 7 صبح به دبیرخانه در قم رسیدم. اعضا نیز حاضر بودند. حضرت آیت‌الله جنتی علاوه بر شرکت در کمیسیون خود (کمیسیون تحقیق)، به سایر کمیسیون‌ها نیز سر زدند و ضمن تبریک انتخاب آنها به عنوان عضو مجلس خبرگان و ضرورت فعالیت بیشتر و منظم آنها، نکاتی را یادآور شدند. این حضور مورد استقبال اعضای محترم کمیسیون‌ها  قرار گرفت و هم هنگام جلسه، اعضا از این حرکت استقبال کردند و هم هنگام صرف ناهار برخی اعضای محترم این حرکت نو را ستایش کردند. آخرین جلسه نیز مربوط به کمیسیون  اداری - مالی بود که ساعت 5 بعدازظهر شکل گرفت و دوباره حضور حضرت آیت‌الله جنتی مورد استقبال واقع شد. ساعت 6 نیز قرار کاری دیگری داشتم که با پایان آن در حدود ساعت 8 به طرف تهران حرکت کردیم. در بین راه نماز مغرب و عشا را در یکی از مساجد قم به جماعت اقامه کردم  و حدود ساعت 11 به منزل رسیدم.


اخباری داریم که خارجی‌ها برای انتخابات کار می‌کنند
وزیر کشور با بیان اینکه بستر انتخابات می‌تواند به دلیل بی‌تدبیری و فقدان مدیریت و اقدامات نامناسب به تنش تبدیل شود، گفت: اطلاعات و اخباری داریم که خارجی‌ها درباره انتخابات کار می‌کنند و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند. به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در دومین همایش خانه احزاب با بیان اینکه  خوشبختانه در انتخابات گذشته هیچگونه تنشی نداشتیم، به انتخابات‌های ریاست‌جمهوری، شورای شهر و 4 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی در سال 96  اشاره کرد و گفت: انتخابات سال آینده حتما از پیچیدگی بیشتری برخوردار خواهد بود و برای وزارت کشور تلاش بیشتری را می‌طلبد. انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اقصی نقاط کشور متمرکز بود اما انتخابات ریاست‌جمهوری فقط در تهران متمرکز می‌شود. رحمانی‌فضلی افزود: با این شرایط کشور ما در حال ورود به انتخابات هستیم که در این انتخابات بنده نگران شور و شکوه آن نیستم و پیش‌بینی می‌کنم مشارکت بالای 63 درصدی را همراه خواهد داشت. وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم انتخابات سال آینده در یک فضای قانونی، سالم و امن برگزار شود. بستر انتخابات می‌تواند به دلیل بی‌تدبیری و فقدان مدیریت و اقدامات نامناسب به تنش تبدیل شود. اطلاعات و اخباری داریم که خارجی‌ها درباره انتخابات کار می‌کنند و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.


جزئیات سانحه انفجار تریلی  حامل مهمات سپاه
سردار رمضان شریف جزئیات سانحه روز پنجشنبه اتوبان زنجان- قزوین مربوط به انفجار تریلی حامل گلوله‌های توپ یکی از یگان‌های سپاه را تشریح کرد. به گزارش سپاه‌نیوز، مسؤول روابط عمومی کل سپاه در تشریح جزئیات سانحه روز پنجشنبه یک دستگاه تریلی حامل مهمات در اتوبان زنجان- قزوین اظهار داشت: این سانحه مربوط به یکی از تریلی‌هایی بود که مقادیری از گلوله‌های توپ متعلق به یکی از یگان‌های سپاه را حمل می‌کرد، این تریلی بر اثر ترکیدگی لاستیک و برخورد با گاردریل کنار جاده در هوای بسیار گرم دچار آتش‌سوزی و انفجار می‌شود.


Page Generated in 0/0066 sec