printlogo


کد خبر: 160928تاریخ: 1395/5/2 00:00
اخبار

بازارچه مرزی چیلات دهلران راه‌اندازی می‌شود
استاندار ایلام گفت: بازارچه مرزی چیلات دهلران راه‌اندازی می‌شود. محمدرضا مروارید در گفت‌وگو با فارس در ایلام، اظهار داشت: به همراه جمعی از مدیران استانی به شهرستان دهلران سفر کرده و از نزدیک در جریان موضوعات و مسائل دهلران از جمله ایجاد و راه‌اندازی بازارچه چیلات قرار گرفتم و در این باره نیز دستوراتی صادر شد. نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: مرز دهلران یکی از ظرفیت‌های استان ایلام بوده که قرار است با راه‌اندازی بازارچه مرزی تحولی در اقتصاد شهرستان مرزی دهلران  پدید‌ آید. وی ادامه داد: فراهم کردن بستری مناسب برای راه‌اندازی مرز چیلات در دهلران یکی از موضوعاتی است که در دستور کار مسؤولان امر در استان ایلام و این دستگاه اجرایی قرار دارد. این مسؤول اضافه کرد: خوشبختانه مراحل تصویب مرز چیلات در کمیسیون‌های مختلف انجام شده و به هیأت دولت تحویل شده و همچنین در عراق هم به همین صورت اقداماتی صورت گرفته است.


تجلیل از ورزشکاران بسیجی لرستان
طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان لرستانی مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد. به گزارش فارس از خرم‌آباد، طی مراسمی با حضور محمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، بهروز بازگیر مسؤول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از مسؤولان لرستانی مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد. در این مراسم مسؤول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بزرگ‌ترین درس یک پهلوان ایثار و از خودگذشتگی است که شهدای ما الگوی یک پهلوان واقعی هستند. بهروز بازگیر افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی ایثار و شهادت، سحلشوری و... باید توسط ورزشکاران بسیجی صورت گیرد. وی عنوان کرد: ما تمام افتخارات گذشته را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان
8 سال دفاع مقدس هستیم، از این‌رو ورزشکاران بسیجی باید آن روحیه دفاع‌مقدس را داشته باشند و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.


Page Generated in 0/0075 sec