printlogo


کد خبر: 161325تاریخ: 1395/5/12 00:00
اخبار

واکنش شدید مجیدی به دست‌درازی‌های نجومی به بیت‌المال
مجید مجیدی، کارگردان مطرح سینما در حاشیه مراسم آغاز بازسازی روستای قلعه سیمون با ابراز خوشحالی از حضور در میان جهادگران بسیجی و مردم مستضعف قلعه سیمون، گفت: نمی‌دانم چه کاری انجام داده‌ام که خداوند توفیق حضور در میان بچه‌های مخلص جهادگر و بسیجی و مردم شریف قلعه سیمون را نصیبم کرده است. به گزارش تسنیم، وی افزود: جهادگران باید قدر خودشان و قدر لحظات خدمت‌رسانی به مردم را بدانند. بچه‌های بسیجی با خدمت به مستضعفان کار بزرگی می‌کنند و من دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. یقینا برکت این خدمت‌رسانی را در زندگی آینده‌شان خواهند دید. مجید مجیدی با بیان اینکه «محرومیتی که در روستای قلعه سیمون دیدم، غیرقابل تحمل بود و قلبم را به درد آورد»، به انتقاد از وضعیت فیش‌های نجومی پرداخت و گفت: نمی‌دانم کسانی که دست‌درازی‌های نجومی به بیت‌المال می‌کنند، چه جوابی برای محرومان و مستضعفان کشور دارند. آنها باید از اعمال زشت خود شرمسار و خجالت‌زده باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
جشنواره رضوی از فاخرترین جشنواره‌های کشور است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی رضوی را رویدادی فاخر توصیف کرد که از ویژگی‌های آن استمرار و توسعه در سراسر کشور است. به گزارش واحد خبر و اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام)، علی جنتی درباره برگزاری جشنواره امام رضا(ع) گفت: جشنواره امام رضا(ع) یکی از فاخرترین، موثرترین و مفید‌ترین جشنواره‌هایی است که در کشور برگزار می‌شود و جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی رضوی بخش تاثیرگذاری از این رویداد مهم است. وی ادامه داد: از ویژگی‌های جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی رضوی استمرار آن طی سال و در استان‌هاست که میزبانی رشته‌های مختلف هنری را برعهده دارند که خراسان شمالی میزبان جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی رضوی خواهد بود.

راه‌اندازی اولین شتاب‌‌دهنده فرهنگی انقلاب اسلامی کشور
اولین شتاب‌‌دهنده فرهنگی انقلاب اسلامی کشور با عنوان شبکه «پیشران» با هدف شتاب دادن به طرح‌های مختلف فرهنگی راه‌اندازی شد.  به گزارش تسنیم، اولین شتاب‌‌دهنده فرهنگی انقلاب اسلامی کشور با عنوان شبکه «پیشران» با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی کشور راه‌اندازی شد تا برای نخستین بار بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اقدامات فرهنگی در جامعه با سرعت بیشتر به اجرا در‌آید. شبکه «پیشران» نام مجموعه‌ای است که ماهیت آن شتاب‌دهنده فرهنگی در مسیر انقلاب اسلامی و فرهنگ و ارزش‌های آن است.

سیامک انصاری
 بازیگر فیلم مدیری شد
نویسنده فیلمنامه «ساعت ۵ عصر» درباره بازیگران این اثر و شخصیت‌های آن عنوان کرد که بازیگر نقش اصلی سیامک انصاری است و کار براساس شخصیت وی در مجموعه‌های قبلی مدیری طراحی شده است. به گزارش مهر، خشایار الوند در این باره گفت: خط اصلی «ساعت ۵ عصر» از مهران مدیری است و من و امیرمهدی ژوله طرح اولیه آن را درآوردیم و من این روزها در کنار کارهای دیگرم مشغول کار روی طرح این فیلمنامه هم هستم. وی درباره این اثر سینمایی و نوع کمدی آن توضیح داد: کمدی اصیل از نوعی تلخی هم برخوردار است چون انتقاد می‌کند و به یک نکته، رفتار یا هنجار حتی با دست انداختن آن اتفاق واکنش نشان می‌دهد، «ساعت ۵ عصر» هم به همین شکل است. این اثر از دیگر کارهای مدیری رئال‌تر و زمان آن معاصر است و افراد قابل شناسایی هستند. اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد ممکن است مثل همه کارهای کمدی کمی خرق عادت باشد اما وقوع آنها غیرممکن و فانتزی نیست.
 


Page Generated in 0/0049 sec