printlogo


کد خبر: 161877تاریخ: 1395/5/21 00:00
اخبار

حضور 5 بازیگر زن در انزوا قطعی شد
حضور ۵ بازیگر زن در فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی‌عباس میرزایی قطعی شد. به گزارش مهر، فیلم سینمایی «انزوا» اولین ساخته مرتضی‌علی عباس‌میرزایی که بتازگی پیش‌تولید آن با دریافت پروانه ساخت آغاز شده است، به روزهای فیلمبرداری نزدیک می‌شود. این فیلم سینمایی دارای ۵ بازیگر اصلی زن است که بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی و لعیا عباس‌میرزایی به عنوان 5 کاراکتر اصلی زن در این فیلم حضور دارند. امیرعلی دانایی به عنوان ایفاگر شخصیت اصلی مرد این فیلم سینمایی طی چند روز گذشته با سازندگان این فیلم قرارداد بست. تهیه‌کنندگی اولین فیلم بلند سینمایی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی را پیمان جعفری برعهده دارد و این فیلم برای نمایش در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

تهیه‌کننده غیرمحرمانه: پشتوانه پژوهشی داریم
تهیه‌کننده «غیرمحرمانه» معتقد است تلویزیون به دنبال پر کردن آنتن با برنامه‌های ترکیبی نیست و چنین تولیداتی نیاز تلویزیون است. به گزارش مهر، علیرضا عاصم‌‌یوسفی، تهیه‌کننده مستند مناظره «غیرمحرمانه» از تولیدات گروه امور اجتماعی شبکه 2 درباره موضوعاتی که در این برنامه مورد بحث قرار می‌گیرد، گفت: درباره هر موضوعی که «غیرمحرمانه» به بحث می‌گذارد ارگان‌های مربوط هم دعوت می‌شوند تا هم در جریان قرار گیرند و هم در صورت تمایل حضور پیدا کنند که ما بتوانیم صادقانه و ساده هدف‌مان را به مردم منتقل کنیم. تهیه‌کننده برنامه‌هایی چون «تهران بیست» و «صبح بخیر ایران» درباره اینکه برخی عقیده دارند برنامه‌سازی تلویزیون دست عده‌ای خاص است، گفت: من این موضوع را قبول ندارم. طی این سال‌ها برنامه‌های مختلفی اعم از سریال، برنامه پزشکی، ویژه‌ برنامه‌های سال تحویل، جنگ‌های مناسبتی و... را ساختم و همکارانی را دیدم که هرگاه ایده‌ای نو داشتند، تلویزیون استقبال کرده است. وی درباره خروجی برنامه «غیرمحرمانه» بیان کرد: وظیفه ما و رسانه ملی فرهنگسازی و مطرح  کردن مسائل و مشکلات است. نباید انتظار داشته باشیم تلویزیون همه مشکلات را حل کند. «غیرمحرمانه» با توجه به سیاست‌های رسانه، نیاز تلویزیون است. ما قبل از آغاز برنامه، کار پژوهشی می‌کنیم و پیش‌تولید قوی برای کارمان داشتیم.

واکنش شدید رضا کیانیان به خارجی بودن فروشگاه‌های ایرانی
رضاکیانیان در واکنش به خارجی بودن فروشگاهی ایرانی در صفحه اینستاگرامی خود پیامی را منتشر کرد. به گزارش تسنیم، رضا کیانیان، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامی خود به خارجی بودن فروشگاهی ایرانی واکنش نشان داد. وی در این پیام نوشته است: «وارد یک فروشگاه زنجیره‌ای لباس ایرانی شدم! توی همین مملکت! لباس‌های خوبی داره...این چند سال اخیر گاهی ازش خرید می‌کنم! ولی این بار یک چیزی حسابی خورد تو ذوقم! بیرون و داخل فروشگاه یک کلمه فارسی ندیدم! نام برند، آرم برند، سر در فروشگاه، همه‌ تابلوهای راهنما، درصد حراج‌ها، سایزبندی‌ها، قسمت زنان، قسمت مردان، قسمت کودکان... همه انگلیسی نوشته شده بود! چیدمان فروشگاه هم درست شبیه یک برند آمریکایی بود. فقط فروشنده‌ها فارسی حرف می‌زدند! یعنی یک برند تجاری ایرانی، این اندازه از کشور و فرهنگ خودش بیزار است؟! به شکلات‌ها، آبنبات‌ها، بیسکویت‌ها، آبمیوه‌ها و خوراکی‌های تولید داخل نگاه کنید! همه با بسته‌بندی انگلیسی هستند! فقط خیلی ریز، پشت بسته‌بندی یک چیزهایی به فارسی نوشته شده! که باید با ذره‌بین کشفشون کرد و خواند! این برندهای داخلی، چرا محصولات‌شان را برای داخل کشور به انگلیسی عرضه می‌کنند؟! که مثلاً ما فکر کنیم داریم جنس خارجی می‌خریم؟ یعنی خودشان پیشاپیش قبول دارند که محصولات‌شان بد است! و قبول دارند که مشتری‌ها هم خواهان جنس ایرانی نیستند! پس، جنس‌شان را با بزک خارجی به خریدار ایرانی قالب می‌کنند! و حتماً فروش‌شان بیشتر شده که هر روز، هر چه بیشتر، خودشان و خریداران را فریب می‌دهند و به همه توهین می‌کنند! ما هم این فریب و توهین را دوست داریم! چون فروش‌شان بیشتر شده! دردناک نیست؟! خجالت‌آور نیست؟!خودباختگی عمیق فرهنگی - تجاری تولیدات داخلی، محصول چیست؟»


Page Generated in 0/0113 sec