printlogo


کد خبر: 162122تاریخ: 1395/5/26 00:00
فاز پنجم «روزهای بی‌قراری» کلید می‌خورد

فاز چهارم تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای بی‌قراری» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در شمال کشور دوشنبه ۲۵ مرداد به پایان رسید.  
به گزارش مهر، امیرحسین شریفی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «روزهای بی‌قراری» درباره روند تولید این سریال گفت: تصویربرداری فاز 4 در ارتفاعات منطقه کوهستانی روستای لزیر توسط رسول خدابنده‌لو صورت پذیرفته است و الهام حمیدی به همراه چند بازیگر بومی مازندران جلوی دوربین رفته‌اند. وی افزود: ضبط سکانس‌های مربوط به شمال کشور تقریبا به انتها رسیده و برای آغاز تصویربرداری فاز ۵ به منطقه پرند تهران خواهیم رفت. در مجموع ۹۰ درصد این سریال جلوی دوربین رفته و فاز آخر با بازی ابوالفضل پورعرب، سارا صوفیانی و کامران تفتی بزودی شروع می‌شود.
شریفی با اشاره به اینکه «روزهای بی‌قراری» علاوه بر تهران در همدان، اصفهان و مازندران نیز ضبط شده است، بیان کرد: ما طبق صحبت‌های اولیه‌ای که داشتیم در این سریال از همه گویش‌ها استفاده کردیم و با بازیگران مطرح هر استان نیز همکاری داشتیم. تاکنون ۷۸۰ دقیقه از کار توسط پرهام وفایی به تدوین رسیده و محمدمهدی گورنگی این روزها در حال ساخت موسیقی است.


Page Generated in 0/0057 sec