printlogo


کد خبر: 162135تاریخ: 1395/5/26 00:00
اخبار

اخلاقی مقابل کشتی‌گیر روسیه ضربه شد
نماینده وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل نماینده روسیه از رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند. در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو، حبیب‌الله اخلاقی نماینده وزن 85 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود و در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل داوید چاکوتادزه دارنده مدال‌های طلا و نقره اروپا از کشور روسیه با ضربه فنی شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. اخلاقی برای اینکه بتواند در مرحله شانس مجدد به دنبال مدال برنز باشد باید منتظر حضور این رقیب روس در فینال المپیک شود. اخلاقی پیش از این در نخستین مبارزه موفق شد 10 بر صفر ذکریاس برگ از سوئد را شکست دهد.

شکست باباجان‌زاده مقابل حریف آلمانی
نماینده وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های المپیک 2016 برزیل، با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف آلمانی از حضور در مرحله بعد بازماند. در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ، بشیر باباجان‌زاده نماینده کشورمان در وزن 130 کیلوگرم در با شکست در دومین دیدارش مقابل حریف آلمانی از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر یک از سد کیانگ منگ از چین گذشت و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت. اما در دور سوم نیز با نتیجه 3 بر یک مغلوب ادوارد پاپ از آلمان شد و از حضور در مرحله‌ نیمه‌نهایی بازماند.

پایان کار تفتیان در نیمه نهایی
دونده 100 متر ایران در نیمه نهایی رقابت‌های المپیک با رکورد 10/23 در مکان هشتم ایستاد تا از حضور در فینال باز بماند.     حسن تفتیان دونده 100 متر ایران که با رکورد 14/10 ثانیه خود را به نیمه نهایی المپیک ریو رسانده بود در دور دوم با بهترین‌های جهان در یک خط ایستاد. این رقابت راس ساعت 4:30 بامداد دیروز آغاز شد که حسن تفتیان در خط یک با بهترین‌های جهان دوید. سریع‌ترین مرد ایران در پایان با رکورد 23/10 به مقام هشتم رسید تا از صعود به فینال جا بماند. جیمی ویکات جامائیکایی در این دور زودتر از همه توانست خط را رد کند. او با رکورد شخصی خودش فاصله بسیاری داشت چرا که حسن به زمان 04/10 هم رسیده بود اما در دور مقدماتی و سپس نیمه نهایی رفته رفته با بهترین رکورد خود فاصله گرفت. با این حال حضور تفتیان در نیمه‌نهایی یک موفقیت برای او و دو و میدانی ایران محسوب می‌شد، چرا که در تاریخ این رشته چنین جایگاهی بی‌سابقه بوده است.

حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوری فوتبال شد
کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران به ریاست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال منصوب شد.حسن کامرانی‌فر، کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران که سابقه  حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد، به عنوان رئیس جدید دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال معرفی شد. پیش از او مسعود عنایت این سمت را بر عهده داشت.  

ژست‌ جالب بولت در اوج هیجان
یوسین بولت بامداد روز دوشنبه در یکی از محبوب‌ترین مسابقات بازی‌های المپیک در فینال دوی 100 متر المپیک ریو با ثبت زمان 80/9 ثانیه به مقام نخست رسید و در کسب طلای المپیک هت‌تریک کرد. او پیش از این در دوی 100 متر المپیک 2008 پکن و المپیک 2012 لندن مدال طلا کسب کرده بود. این دونده جامائیکایی در مرحله نیمه نهایی و در جریان مسابقه پیش از اینکه به خط پایان برسد، با چهره‌ای خندان رو به دوربین‌های کنار پیست کرد تا نشان دهد در رقابت با رقبایش خیلی به خودش فشار نمی‌آورد و این رقابت به نوعی تفریح برای وی است.

مهاجم سابق استون‌ویلا به ضرب گلوله پلیس کشته شد
مهاجم سابق تیم استون‌ویلای انگلیس در نزدیکی خانه خود به ضرب گلوله پلیس کشته شد. بنا به گزارش رسانه‌های انگلیس، دالیان اتکینسون، مهاجم سابق تیم‌ فوتبال استون‌ویلای انگلیس در نزدیکی منزل خود به ضرب گلوله پلیس کشته شد. گاردین خبر داد: پلیس وست مرسیا خبر داد مردی 48 ساله در نزدیکی منزل خود در تلفورد به ضرب گلوله پلیس کشته شده است.


Page Generated in 0/0066 sec