printlogo


کد خبر: 162159تاریخ: 1395/5/26 00:00
کوتاه و گویا


  هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 با اشاره به مناسب‌سازی مسیر حرکتی عابران پیاده گفت: در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر، معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه 13 اقدام به مناسب‌سازی و کانالیزه کردن مسیر حرکتی عابران پیاده در سطح منطقه کرده است.
  مهناز ایلخانی، دبیر کارگاه آموزشی مراقبت از زخم‌های بدخیم با اشاره به اینکه بیماری‌هایی مانند سرطان پستان، پوست و استخوان بیشتر باعث بروز زخم در بیماران می‌شوند، اظهار داشت: 10 درصد بیماران مبتلا به سرطان دچار زخم‌های ناشی از بیماری می‌شوند.
  محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار با اشاره به اهداف تشکیل کانون‌های محیط‌زیست محلات خاطرنشان کرد: تاکنون 348 کانون محیط‌زیست محله از 354 کانون محیط‌زیست در سطح محلات شهر تهران تشکیل شده است. همچنین زهره حسامی، رئیس اداره مدیریت انرژی ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار از تدوین ضوابط گردش کار تشخیص صلاحیت مشاوران و پیمانکاران حوزه انرژی و ابلاغ به مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری تهران خبر داد.
  محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به امضای قرارداد جدید همکاری با دانشگاه صنعتی شریف بیان داشت: براساس این قرارداد، دانشگاه صنعتی شریف در تولید داخلی قطعات مورد نیاز مترو، نظارت بر قراردادها و شناسایی پیمانکاران با شرکت بهره‌برداری متروی تهران همکاری خواهد داشت. وی همچنین در جریان برگزاری سومین دوره مسابقات جمع‌آوری سوانح ریلی عنوان کرد: برگزاری این مسابقات باعث می‌شود کارکنان مترو آمادگی بیشتری در هنگام برخورد با سوانح داشته باشند.
  مدیریت فرهنگی- هنری منطقه ۲۱ به دلیل استقبال مخاطبان هنرمند و صنعتگر کلانشهر تهران از نخستین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت و با توجه به افزایش تقاضا مبنی بر ارسال آثار هنری از سوی هنرمندان صنعتگر، مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ مردادماه ۹۵ تمدید کرد.
  شب شعر «حریم آهو» به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) با حضور محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و شاعران مطرح کشور در باغ‌موزه هنر ایرانی برگزار شد.
  ولی مسگری‌نجاتی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 با توجه به مرکزیت منطقه و تردد بالای شهروندان، توسعه حمل‌ونقل عمومی را نیاز جدی دانست و گفت: 2 خط جدید حمل‌ونقلی در سال 95 در منطقه 6 راه‌اندازی می‌شود.
  به گفته جواد خضرایی، مدیرعامل باغ‌موزه دفاع‌مقدس، دهمین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران از اول شهریورماه آغاز خواهد شد و شهروندان تهرانی برای ثبت‌نام می‌توانند به امور ایثارگران مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری تهران مراجعه کنند.
  مرتضی کاظمیان، رئیس دبیرخانه دائمی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران از این اجلاس بیان داشت: حضور گسترده مقامات بین‌المللی، شهرداران، معاونان و مشاوران ارشد شوراها و شهرداری‌ها در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 نشانگر این است که با وجود تحریم‌ها، کشور ایران پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های گوناگون داشته است.


Page Generated in 0/0076 sec