printlogo


کد خبر: 162381تاریخ: 1395/5/31 00:00
سرخط خبر

 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه (MNP) پس از پایان دوره اجرای آزمایشی امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
 امیدعلی پارسا با حکم نوبخت به عنوان رئیس مرکز آمار ایران انتصاب شد.
 شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء اعلام کرد: در راستای افزایش خدمات به متقاضیان سفر با قطارها بزودی امکان استرداد بلیت در کاربری اینترنتی فروش بلیت قطارهای رجاء فعال و مبلغ استرداد به صورت اعتبار خرید در کاربری اینترنتی شارژ خواهد شد.
 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هیچ‌کدام از دستگیرشدگان کانتینرهای قاچاق ۲۱۰ کانتینری کارمند سازمان بنادر و دریانوردی نیستند.
 تیر ماه امسال در کل کشور بالغ بر 53 هزار و 865 قرارداد خرید و فروش و 71 هزار و 655 قرارداد اجاره مسکن و در 12 روز اول مرداد نیز تعداد 22328 قرارداد خرید و فروش و 28458 قرارداد اجاره به امضا رسیده است.
 رئیس سازمان توسعه تجارت در دیدار با هیأت عراقی که به‌منظور خرید مصالح ساختمانی به ایران سفر کرده‌اند، از عراقی‌ها خواست برای توسعه روابط اقتصادی بین 2 کشور تفاهمنامه تجارت آزاد را اجرا کنند.
 وزیر صنعت گفت: تاکنون بیش از ۴ میلیارد دلار تعهد سرمایه‎گذاری خارجی که به تصویب هیات عالی سرمایه‎گذاری خارجی نیز رسیده، در بخش صنعت و معدن به ثبت رسیده است.
 ایسنا نوشت: براساس آیین‌نامه ابلاغی به خودروسازان داخلی، ادامه تولید برخی سواری‌های در حال تولید از جمله پژو ۴۰۵ و پراید غیرقانونی بوده و تولید آنها باید متوقف شود.
 خلیل بهزاد، مدیرعامل مرکز صنایع قند و شکر عنوان کرد: کارخانه‌های قند و شکر همه محصولات خود را در بازار عرضه کرده‌اند و مسؤولیت گرانی فعلی قیمت شکر بر عهده عرضه‌کنندگان اصلی و عمده شکر در بازار است.
 


Page Generated in 0/0054 sec