printlogo


کد خبر: 162384تاریخ: 1395/5/31 00:00
نبض جامعه

دادستان تهران اعلام کرد
پیگیری ویژه پرونده تصادف اتوبان کرج
دادستان عمومی و انقلاب تهران از پیگیری ویژه پرونده تصادف 2 اتوبوس در اتوبان تهران- کرج خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران با اعلام این خبر، گفت: صبح روز جمعه متعاقب وقوع تصادف بین 2 اتوبوس در کیلومتر ۷ اتوبان تهران - کرج ۳ نفر از مسافران یکی از اتوبوس‌ها فوت و تعدادی مجروح شدند.
وی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده قضایی هر 2 راننده به دادسرای ناحیه ۳۲
(ویژه تصادفات) معرفی و حسب دستور قضایی، رانندگان هر 2 اتوبوس بازداشت شدند. دادستان تهران یادآور شد: براساس دستور قضایی برای تعیین دلیل حادثه، موضوع به کارشناس تصادفات ارجاع شده است. دولت‌آبادی تصریح کرد: با توجه به تعداد افراد متوفی و مصدومان، پرونده به طور ویژه پیگیری خواهد شد.

پلیس در تعقیب بدهکاران مالیاتی
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی توجه ویژه به جرم فرار مالیاتی را از برنامه‌های مهم اداره مبارزه با جرائم اقتصادی عنوان کرد.
به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی در این باره اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با سرقت، ارتقای تربیت و آموزش، مبارزه با موادمخدر، امنیت اخلاقی و کاهش تصادفات از اولویت‌های اصلی ماموریت‌های  نیروی انتظامی به حساب می‌آید. وی توجه ویژه به جرم فرار مالیاتی را از برنامه‌های مهم اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی ناجا عنوان کرد و افزود: تفاهمی در این راستا میان پلیس آگاهی ناجا و اداره اقتصاد و دارایی کشور  منعقد شد. سردار مقیمی با اشاره به اهمیت پیشرفت و تعالی سازمانی در راستای کاهش وقوع جرم و افزایش کشف، بر ضرورت ایجاد ارتباط دوسویه برون و درون‌سازمانی تاکید کرد و گفت: در چنین ارتباط کلیدی، تفاهم، تعامل، مشارکت و برنامه‌های راهبردی و هدفمند شکل گرفته و به طور قطع نتایج مثبتی از آن برداشت می‌شود.

وقوع خشکسالی مالی در شهرداری‌ها
قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و
دهیاری‌های کشور با اشاره به مشکلات مالی شهرداری‌ها، این موضوع را به دوران خشکسالی شهرداری‌ها تشبیه کرد.
به گزارش«وطن‌امروز»،خلیل راحتی قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به مشکلات مالی شهرداری‌ها، گفت: به دلیل وجود مشکلات مالی، مقطع کنونی به نام دوران خشکسالی شهرداری‌ها معروف شده است.  راحتی درباره مشکلات مالی شهرداری‌های کشور افزود: البته مشکلات موجود دلیلی برای شانه خالی کردن از زیر بار مسؤولیت‌ها نیست. وی با بیان اینکه انتظارات شهروندان از شهرداری‌ها نسبت به گذشته متنوع‌تر شده است، خاطرنشان کرد: اتکای صرف به اعتبارات ناشی از ساخت‌وساز جوابگوی انتظارات مردم،  مطالبات گوناگون آنها و اداره مناسب شهر نیست و  شهرداری‌ها باید به موضوعات دیگر مانند توسعه گردشگری به عنوان منبع کسب درآمدهای پایدار
توجه کنند.

برگزاری همایش بازخوانی  اسلام آمریکایی با حضور خانواده‎ شهدای منا
جنبش مردمی محاکمه آل‎سعود و گرامیداشت شهدای فاجعه منا در آستانه ذی‎الحجه «همایش بازخوانی اسلام آمریکایی» را دوشنبه یکم شهریور با مشارکت رسانه‎های داخلی و بین‎المللی برگزار می‌کند.
به گزارش«وطن امروز» جنبش مردمی محاکمه آل‎سعود و گرامیداشت شهدای مظلوم فاجعه منا در آستانه ذی‎الحجه، «همایش بازخوانی اسلام آمریکایی» را برگزار می‌کند. این همایش در آستانه یک‌سالگی این فاجعه و با حضور خانواده‎های شهدای مظلوم منا اعم از شیعه و سنی و جمعی از مدیران، هنرمندان، شعرا، دانشجویان و طلاب، روز دوشنبه، یکم شهریور 1395 و از ساعت 16 در تهران، خ سمیه، تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد. سخنرانی حسن رحیم‎پورازغدی، مدیحه‎سرایی سعید حدادیان و سخنرانی نماینده انصارالله یمن از مهم‌ترین محورهای این همایش خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0055 sec