printlogo


کد خبر: 162392تاریخ: 1395/5/31 00:00
کوتاه و گویا

  محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه در دیدار با آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم بیان داشت: اقدامات پیشگیرانه در استان قم علمی، دینی و مطلوب است.
  محمدعلی اخوان، معاون آموزش دانشگاه جامع علمی- کاربردی از ابلاغ بخشنامه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹6-۹5 این دانشگاه به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی- کاربردی خبر داد.
  دومین برنامه به اشتراک‌ گذاری ایده‌ها و تجارب نو و موفق با عنوان سار یا «سخنگاه اندیشه‌های راهبر» 12 شهریورماه توسط موزه علوم و فناوری در محل موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
  حبیب‌الله فتاحی، رئیس اداره پایش و مدیریت منابع و شاخص‌های محیط‌زیست با اشاره به افتتاح خانه محیط‌زیست در دانشگاه صنعتی شریف بیان داشت: ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اقدامات محیط‌زیستی دانشگاه‌های دوستدار محیط‌زیست حمایت می‌کند.
  مقداد ساداتی، طراح برتر بخش فرهنگی و هنری دومین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی با بیان اینکه مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای نظارت بر اسباب‌بازی به حمایت از صنعت اسباب‌بازی در کشور توجه ویژه‌ای دارند، افزود: دومین جشنواره ملی اسباب‌بازی نسبت به سال قبل از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است.
  نمایشگاه آثار منتخب جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان در گالری ملک‌الشعرای بهار باغ‌موزه قصر تا 5 شهریورماه پذیرای علاقه‌مندان است.
  هادی ذاکری، شهردار منطقه 13 از اعزام 240 نفر از شهروندان منطقه 13 به مناطق عملیاتی با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و همچنین تقویت باور‌های دینی و انقلابی خبر داد.
  احمد صادقی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تصویب نقشه پهنه‌های گسلی شهر تهران(مناطق بیست‌ودوگانه) در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری کشور خبر داد.
  به گفته بهزاد تیمورپور، سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، کارگاه عملی (ورکشاپ) نقاشی‌خط نخستین جشنواره «فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی» با حضور هنرمندان نقاشی‎خط و به همراه نشست تخصصی نصرالله افجه‌ای پنجشنبه 28مرداد در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
  نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از 25 مهر لغایت اول آبان‌ماه سال جاری همزمان با دهه دوم ماه محرم در تالار وحدت برگزار می‌شود.
  به گفته حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران، این سازمان مسابقه کتابخوانی پلاک را با موضوع خاطرات ثبت شده در «طرح هم عهدی با شهدا»، از کتابی با همین عنوان از دهه کرامت تا هفته دفاع‌مقدس برگزار می‌کند.
 


Page Generated in 0/0051 sec