printlogo


کد خبر: 162395تاریخ: 1395/5/31 00:00
اخبار

سعید آقاخانی در شبکه نسیم
سعید آقاخانی در حال مذاکره برای ساخت یک برنامه ترکیبی در شبکه «نسیم» با عنوان «خط سفید» است که بخش‌های متنوعی از جمله گفت‌وگو دارد. به گزارش مهر، سعید آقاخانی قرار است برنامه‌ای ترکیبی در شبکه «نسیم» بسازد که حدود ۱۸۰۰ دقیقه خواهد بود. این برنامه پیش از این «زنگ خطر» نام داشت و حالا عنوان آن به «خط سفید» تغییر کرده است. «خط‌سفید» یک برنامه ترکیبی است که قرار است در آن مستند و گفت‌وگو نیز وجود داشته باشد.  سعید آقاخانی همچنین قرار است کارگردانی سریال «ویلا» را برای شبکه 3 برعهده داشته باشد.

اختتامیه مسابقه شعر و داستان یک‌دقیقه‌ای حافظان حرم در قم
مراسم اختتامیه مسابقه شعر و داستان یک‌دقیقه‌ای حافظان حرم که قرار بود هشتم شهریور در تهران برگزار شود، بدون تغییر زمان در جوار حرم کریمه اهل‌بیت(س) برپا می‌شود. به گزارش روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، مسابقه شعر و داستان یک دقیقه‌ای حافظان حرم، روز دوشنبه ۸ شهریورماه با برپایی آیین اختتامیه در قم و معرفی ۱۰ برگزیده 2 بخش به کار خود پایان می‌دهد. براساس این گزارش، انتخاب شهر قم به عنوان میزبان مراسم پایان مسابقه ادبی حافظان حرم در حالی صورت می‌گیرد که علاوه بر وجود مرقد نورانی کریمه اهل بیت، حضرت معصومه سلام‌الله علیها در این شهر، بسیاری از شهدای مدافع حرم متعلق به این خطه‌اند. اختتامیه مسابقه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز دوشنبه ۸ شهریور ماه در تالار شهید آوینی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

«کتاب باز» کتاب را به دغدغه ذهنی تبدیل کرده است
امیرحسین صدیق درباره فعالیت‌های صداوسیما در حوزه کتاب‌ و کتابخوانی معتقد است در این زمینه خیلی کم‌کاری وجود دارد و صدا و سیما نسبت به مسؤولیت سنگینی که برعهده دارد، کم‌کاری کرده است و می‌کند. به گزارش ایسنا، این بازیگر درباره بازخوردهایی که از مخاطبان نسبت به برنامه «کتاب‌باز» دیده است، گفت: از طریق بازخوردهایی که در شبکه‌های مجازی نسبت به برنامه «کتاب‌باز» دیده‌ام، متوجه شدم مردم حداقل به کتاب فکر می‌کنند؛ نمی‌گویم آنقدر تاثیر گذاشته که کتاب می‌خوانند اما حداقل کتاب به دغدغه ذهنی آنها تبدیل شده است. برنامه تلویزیونی «کتاب باز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای امیرحسین صدیق روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و به موضوع کتاب و کتابخوانی می‌پردازد.

عذرا وکیلی: «سلام کوچولو» ادامه دارد
گوینده برنامه «سلام کوچولو» گفت: تصمیمم بر این بود که تا پایان سال گذشته این برنامه را به پایان برسانم، اما اسفندماه به من گفتند که شورا درخواست تمام شدن این برنامه را قبول نکرده است و گفته‌ «سلام کوچولو» یکی از برنامه‌هایی است که از ابتدا در رادیو ایران حضور داشته است و باید هنوز هم ادامه داشته باشد. به گزارش فارس، «عذرا وکیلی» از گوینده‌های رادیو درباره قدمت 43 ساله این برنامه می‌گوید: اغلب شنونده‌های این برنامه مادران نسل 35 سال پیش هستند چراکه حدود 43 سال از شروع این برنامه می‌گذرد. این افراد به دلیل اینکه خودشان به این برنامه و عنصر صدا وابسته بودند، هنوز هم در خانه با بچه‌های‌شان این برنامه را گوش می‌دهند و زمانی که همراه با کودکان خود به استودیوی «سلام کوچولو» می‌آیند، به من می‌گویند که یادتان هست بچه بودم به اینجا آمدم؟

فراستی: «درنیامده است» برای مخاطب قابل فهم است
منتقد ثابت برنامه «هفت» در این برنامه گفت:  ما یک نقد تلویزیونی داریم. وقتی زمان در تلویزیون کم است تو یک قراردادهایی با مخاطب همیشگی‌ات داری که وقتی مثلا می‌گویی «درنیامده است» منتقد می‌گوید یعنی چه اما قابل فهم و تعریف‌شده برای مخاطب است. یا می‌گویی «مقواست». به گزارش «وطن امروز»، فراستی افزود:  نقد درگیری شخصی من است و باید درگیری شخصی تو هم بشود. نقد خودش یک اثر مستقل هنری است و باید لحن من را تداعی کند. نقد باید لذت نبرده از فیلم را با لذت نقد جبران کند! اگر ما در «هفت» فیلم کلاسیک را تبلیغ می‌کنیم این آموزش دیدن است.


Page Generated in 0/0071 sec