printlogo


کد خبر: 162630تاریخ: 1395/6/4 00:00
رویدادها

به بهانه تشویق به جنگ!
جمع‌آوری کتاب‌های شجاعی و دهقان از نمایشگاه کتاب پکن
مدیر انتشارات ایرانی - انگلیسی «شمع و مه» با اشاره به جمع‌آوری آثاری از سیدمهدی شجاعی و احمد دهقان از نمایشگاه کتاب پکن، از این اتفاق ابراز تاسف کرد. به گزارش فارس، افشین شحنه‌تبار مدیر انتشارات
ایرانی - انگلیسی «شمع و مه» در این باره گفت: پیش از افتتاح این نمایشگاه، ماموران ابتدا کتاب داستانی «من قاتل پسرتان هستم» نوشته احمد دهقان را به دلیل تشویق به جنگ جمع کردند. وی در ادامه با بیان اینکه 2 ساعت پس از آن نیز کتابی دیگر از غرفه ایران جمع شد، گفت: کتاب «دموکراسی یا دموقراضه» سیدمهدی شجاعی اثر دومی بود که به فاصله 2 ساعت و نیم بعد از کتاب اول، توسط ماموران نمایشگاه جمع شد.  شحنه‌تبار تصریح کرد: دلیل جمع‌آوری این کتاب تشویش اذهان عمومی عنوان شده و حتی به توضیحات مسؤول غرفه ایران نیز ماموران توجه نکرده و این دو کتاب را به نحوی ممیزی و جمع کردند.

علی‌عسکری:
صداوسیما هیچگاه تا این اندازه تحت فشار مشکلات مالی نبوده است
رئیس سازمان صداوسیما در مراسم معارفه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صداوسیما عنوان کرد: صداوسیما هیچگاه تا این اندازه تحت فشار بودجه و مشکلات مالی نبوده است. به گزارش فارس، علی‌عسکری در این مراسم گفت: اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب نسبت به رویدادهای مختلف وظیفه رسانه‌ای ماست و باید در تحقق این هدف‌ سرمایه‌گذاری کرد. هر اندازه پیام رسانه از عمق و مطالعه دقیق برخوردار باشد، مخاطب ارتباط عمیق‌تری را با رسانه برقرار می‌کند. رئیس رسانه ملی افزود: چرخه پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت باید در یک مجموعه قرار گیرد تا عملکرد واقعی صداوسیما بر آن اساس اندازه‌گیری ‌شود، لذا این معاونت به عنوان ستاد هوشمند سازمان نقش حساسی را بر عهده خواهد داشت تا بتواند با تحقیقات مناسب، برنامه‌ریزی و نظارت دقیق فعالیت‌ها را از انسجام برخوردار کند. علی‌عسکری در ادامه با اشاره به مشکلات مالی رسانه ملی بیان داشت: صدا و سیما هیچگاه تا این اندازه تحت فشار بودجه و مشکلات مالی نبوده است، با این وجود باید با مدیریت درست منابع مالی، شرایط مناسب را برای توسعه و پیشرفت رسانه فراهم کنیم.

حذف نسخه‌های جعلی «ایستاده‌ایم۲»
در پی اعلام اینکه موسیقی نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲» از کار دیگری کپی شده است دست‌اندرکاران این پروژه درباره این شائبات و دلیل حذف برخی نسخه‌های کار از یوتیوب توضیح دادند. به گزارش مهر، نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری که در هفته گذشته رونمایی شد، در روزهای اخیر با حواشی مختلفی از سوی منتقدان همراه شد. این نماهنگ به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا و خوانندگی حسین حقیقی است که روایتی از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز ۶۵۵ در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه دارد. در میان انتقادهای وارد شده به این اثر، در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیضی درباره این نماهنگ منتشر شد که آخرین آنها از کپی بودن ملودی این نماهنگ حکایت می‌کرد. در این اخبار تصویری از نسخه این نماهنگ در سایت یوتیوب منتشر شد که این سایت انتشار نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲» را به دلیل جعلی خواندن آن از سوی شرکتی به نام CHBK حذف کرده است.

تولید سریال دفاع مقدسی «بازگشت»
بازیگر سریال «بازگشت» گفت: این سریال فضای اجتماعی روز را نشان می‌دهد و در نهایت به موضوع و پس‌لرزه‌های دفاع‌مقدس می‌پردازد و فردی که به عنوان پدر در این قصه حضور دارد از بازمانده‌های آن دوران است و اتفاقاتی را با خود به همراه می‌آورد. به گزارش فارس، «کاوه خداشناس» بازیگر سریال «بازگشت» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین عامری گفت: این سریال حال و هوای احیا شدن اتفاقی از گذشته را در زمان حال دارد. این احیا شدن و در واقع برگشت از گذشته به زمان حال با خود اتفاقاتی به همراه می‌آورد و یکسری افشاگری‌هایی دارد که تنش‌هایی را با خود به‌وجود آورده و همان نقطه عطف ثانویه در سریال می‌شود که مجموعه کاراکترهای اصلی سریال را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0069 sec