printlogo


کد خبر: 163169تاریخ: 1395/6/15 00:00
پلیس

با توجه به وجود نقاط جاده‌ای مستعد حادثه
هشدار پلیس به مدیران وزارت راه‌وشهرسازی
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به مشکلات موجود در جاده‌های کشور و برخی نقاط مستعد حادثه در راه‌ها، از مدیران وزارت راه خواست هرچه سریع‌تر نسبت به شناسایی نقاط مستعد تصادفات جاده‌ای اقدام کنند تا جلوی تلفات رانندگی گرفته شود. به گزارش تسنیم، سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به اینکه هر ساله مشکلات جاده‌ای کشور جان هزاران تن از هموطنان‌مان را می‌گیرد، افزود: توصیه‌ای که برای مدیران حوزه شهرسازی و راهسازی و نگهداشت راه‌ها داریم این است که غیر از مناطق حادثه‌خیزی که شناسنامه‌دار هستند و برای آنها برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت وجود دارد، مناطقی را که مستعد تصادفات هستند و به عنوان منطقه عاری از خطر شناخته شده‌اند هر چه سریع‌تر شناسایی کنند.

هلاکت 3 داعشی در کرمانشاه فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از اجرای
5 مورد عملیات برخورد با اشرار و گروهک‌های تروریستی در سال جاری خبر داد. به گزارش فارس، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در این‌باره عنوان کرد: در سال‌ جاری 5 مورد عملیات برخورد با اشرار و گروهک‌های تروریستی توسط واحد نوپو یگان ویژه انجام شده است که یک مورد در سمیرم اصفهان بود و یک فرد سابقه‌دار و دارای جرائم گوناگون توسط واحد نوپو شناسایی شد و به هلاکت رسید. وی بیان داشت: در عملیاتی دیگر با یک شرور در فسا برخورد شد و در آخرین مورد نیز واحد نوپو در استان کرمانشاه 3 تن از اعضای گروهک تروریستی داعش را که مجهز به جلیقه انفجاری و سلاح بودند به هلاکت رساند.

بزرگ‌ترین باند گروگانگیری کشور تارومار شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند گروگانگیری خشن و آزادی 9 نفر از گروگان‌ها در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد. به گزارش میزان، سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع 2 مورد آدم‌ربایی و سرقت در برخی جاده‌های ترانزیتی استان اصفهان که در ساعات پایانی شب اتفاق می‌افتاد، بررسی و رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و تلاش شبانه‌روزی سرانجام 2 نفر از گروگانگیران را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند. آقاخانی با اشاره به آزاد کردن 9 نفر از افراد ربوده شده که در مخفیگاه آدم‌ربایان حبس شده بودند، عنوان کرد: متهمان در اعترافات خود 5 نفر از همدستان خود را نیز معرفی کردند. وی خاطرنشان کرد: 5 نفر از این باند 7 نفره نیز در یک عملیات منسجم و دقیق هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم‌ربایی در یکی از جاده‌های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند.


برگزاری جشن «آب و آینه» همزمان با هفته ازدواج
جشن «آب و آینه» پذیرای ۲۲۰ زوج در فرهنگسرای اشراق شد. به گزارش «وطن‌امروز» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در طرح «آب و آینه» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)، جشنی برای خانواده‌هایی که یک سال، ۲۵ سال و ۵۰ سال از زندگی مشترک‌شان گذشته است برگزار خواهد کرد. بر این اساس طی روز گذشته  جشن «آب و آینه» برای ۲۲۰ زوج با یک سال زندگی مشترک از مناطق بیست‌و دوگانه شهر تهران، با حضور رئیس سازمان فرهنگی- هنری و مدیران  شهری در فرهنگسرای اشراق برگزار شد. همچنین روز سه‌شنبه زوج‌های با ۲۵ سال زندگی مشترک از سراسر تهران در فرهنگسرای خاوران گرد هم می‌آیند و جشن «آب و آینه» پذیرای آنهاست.  گفتنی است، این برنامه با برگزاری جشن برای زوج‌هایی با زندگی مشترک ۵۰ سال در فرهنگسرای امید در هفته اول مهرماه پایان می‌یابد.


Page Generated in 0/0055 sec