printlogo


کد خبر: 163182تاریخ: 1395/6/15 00:00
اخبار

پای ذکر و ضرب و زنگ عباس  شیر خدا در فرهنگسرای رازی
گرامیداشت مرشد «عباس شیرخدا» برگزار خواهد شد. اجرای تئاتر «پوریای ولی» و ورزش‌های باستانی و موزیک از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود. علیرضا دبیر و رسول خادم برخی از میهمانان ویژه این برنامه خواهند بود. اهمیت دادن به الگوسازی یکی از اولویت‌های مجموعه فرهنگی- هنری منطقه 11 است به همین منظور، این مجموعه در نظر دارد ویژه‌برنامه‌ای دیگر از مجموعه برنامه‌های «زندگی به سبک بزرگان» را برگزار کند. این مجموعه در رویداد فرهنگی-ورزشی «نیم قرن، پای ذکر و ضرب و زنگ» از پیشکسوت ورزش باستانی ایران، «مرشد حاج عباس شیرخدا» به پاس بیش از 50 سال حضور هنرمندانه و بی‌بدیل در عرصه ورزش‌های زورخانه‌ای و گسترش این ورزش تجلیل خواهد کرد. در این رویداد که ابتدا و انتهای آن به صدای خوش مرشد شیرخدا در کنار اجرای باستانی‌کاران در 2 بخش نوجوانان و پیشکسوتان مزین خواهد بود، تئاتر «پوریای ولی» به نویسندگی و کارگردانی محسن شارقی نیز به روی صحنه می‌رود. همچنین گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت حضور پهلوانان و قهرمانان ملی در این برنامه قطعاتی حماسی را خواهند نواخت. اجرای این برنامه را بهروز تشکر بر عهده خواهد داشت و رؤسای فدراسیون‌های کشتی و ورزش‌های باستانی و مربیان آنها، محمدرضا طالقانی، عباس جدیدی، حسین رضازاده، علیرضا رضایی، پهلوانان پیشکسوت و محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران میهمانان ویژه این برنامه خواهند بود. ورود و حضور در این برنامه که
15 شهریورماه ساعت 20 در مجموعه ورزشی فرهنگسرای رازی برگزار می‌شود برای عموم ورزش‌دوستان و شهروندان آزاد است. فرهنگسرای رازی در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی واقع شده است.

حکم مدیرعامل پرسپولیس بزودی صادر می‌شود
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید حکم علی‌اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل این باشگاه بزودی صادر خواهد شد. به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی پس از جلسه
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار کرد: جلسه ما طبق روال هر هفته امروز هم برگزار شد و پیرامون مسائل مختلفی از جمله اسپانسر، بازیکنان و مشکلات تیم صحبت و تبادل نظر کردیم.  درباره مسائل فنی مطمئنا کادر فنی و برانکو ایوانکوویچ نظر نهایی را می‌دهد اما ما هم در هیات مدیره مباحث کلان و همچنین حقوقی را پیگیری می‌کنیم تا مشکلات باشگاه برطرف شود. او در ادامه افزود: امروز یکی از اعضای هیات مدیره به دلیل سفری که به خارج کشور داشت در جلسه حضور نداشت.  ما در این جلسه‌ها مصوبات خودمان را مشخص می‌کنیم و مدیرعامل باشگاه آن را اجرایی می‌کند.  گرشاسبی درباره اینکه وزارت ورزش و جوانان حکم مدیرعاملی افتخاری را صادر کرده اما برای طاهری حکم مدیرعاملی صادر نکرده است، گفت: بزودی برای آقای طاهری هم حکم مدیرعاملی صادر می‌شود.  درباره آقای افتخاری جلسه معاونان تشکیل شد و حکم مدیرعاملی ایشان به تصویب رسید. درباره آقای طاهری هم بزودی چنین اتفاقی رخ خواهد داد و با حضور معاونان وزارتخانه و اعضای هیات مدیره حکم مدیرعاملی ایشان صادر می‌شود.

تست دوپینگ یک دوچرخه‌سوار مثبت شد
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ یک دوچرخه‌سوار در رقابت‌های داخل کشور خبر داد. دکتر رامین طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این دوچرخه‌سوار بدون آگاهی و شناخت کافی نسبت به ماده ممنوعه «هایژنامین» که جزو خانواده «بتادو آگونیست» است و سبب افزایش تنفس ورزشکار می‌شود، اقدام به استفاده از این مکمل غذایی کرده است.  البته ممنوع بودن این ماده روی برچسب مکمل عنوان شده بود که بنا به اظهارات این ورزشکار چون اطلاعاتی راجع به این ماده نداشته که در لیست جدید وادا این ماده جزو مواد ممنوعه است، اقدام به مصرف این مکمل کرده است.  وی گفت: البته مرحله بازبینی اولیه درباره میزان محرومیت این ورزشکار انجام شده و شورای صدور رای پس از 2 هفته حکم نهایی خود را پیرامون این ورزشکار اعلام خواهد کرد ضمن اینکه چون ورزشکار بدون شناخت کافی نسبت به مصرف این ماده ممنوعه اقدام کرده است، احتمال اینکه با محرومیت کمتری مواجه شود، زیاد است. طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: این ورزشکار دوپینگی 2 هفته فرصت دارد با ارائه مدارک کافی به شورای صدور رای، از خود دفاع کند و میزان محرومیتش را کاهش دهد.


Page Generated in 0/0170 sec